<p>Hoi allemaal,</p><p>Wij zitten op dit moment met ons handen weer in het haar... Hoop dat jullie ons een beetje kunnen helpen.</p><p>Onze man is nu 3.5 weer oud. Wij zijn eigenlijk al vanaf een dag of 10 aan het stoeien met voedingen. Cb heeft ons op nutrilon omneo gezet ivm mondjes terug geven.. hier werd hij echt heel onrustig van. Na contact met de voedingsdeskundige van nutricia zijn we begonnen met nutriton omdat ze hem verdenken van verborgen reflux. Ook hier werd hij erg onrustig van. </p><p>Uit eigen initiatief zijn we weer terug gegaan op de standaard voeding. Dit ging een paar dagen goed. Hij krijgt nu om de 3uur 120cc. Alleen vanaf 1.5/2uur na zn voeding begon hij alweer te komen. Volgens de voedingsdeskundige van nutrilon is dit geen honger maar maagzuur wat omhoog komt en dat wilt hij dan weg drinken (zoals wij dat ook graag willen) dus toch het advies om weer de nutriton te starten. Hier zijn we gister weer mee gestart met ongeveer en half tot 3kwart schepje op een fles van 120/4. Maar na zijn fles wordt hij weer zo onrustig. Overtrekken, draaien, huilen, krampjes.. </p><p>Ik weet niet meer zo goed waar ik nu goed aan doe en wat ik het beste kan doen. Hij red trpuwens nu wel de 3 uur naar zn volgende voeding. Het lijkt wel alsof het ene probleem wat oplost terwijl ik andere problemen veroorzaak
</p><p> </p>