Nutriton

Onze kleine is nu alweer 4 maanden maar heb de eerste weken ook zo zitten tobben met verschillende voeding.  Onze kleine had last van krampen en dunne ontlasting hongerig en zat met zijn gezichtje onder de uitslag.  er werd gedacht aan koemelk allergie. Toen kwam ik bij de fysio ( hij was 6 weken) en vertelde mijn verhaal. Zij kwam met het idee om HIPP te gaan gebruiken. Dat is biologische flesvoeding.  Heb het gekocht en is sinds die dag van al zijn klachten af. Heb niet afgebouwd ofzo. Ik kan het wel van de daken schreeuwen hoe fijn die voeding is. 
Ik gebruik wel Johannes broodpitmeel 1 schep op 5 schepjes en een dr brown fles speen 2

Het is hier nu weer rustig ook wij hebben van alles geprobeerd.
Onze dochter is bijna 8 weken en spuugde pas half uur na de voeding alles uit. Denk je eerst dat het goed gaat.. helaas niet dus.
Als ze de fles krijgt hou ik haar bijna recht op en is het flesje leeg dan blijf ik ook nog eventjes zitten.
Ze kreeg eerst normale voeding van Kruidvat dat ging er uit. A.r voeding met johannesbroodpitmeel ook van Kruidvat ging goed maar was het een gevecht met de speen want dat is zo dik dat het er met speen 2 niet eens uit wou.
Op advies maar het CB doen we de normale en a.r. voeding van Kruidvat door elkaar. Ze krijgt nu 120+4. 2 om 2 schepjes dus en dot gaat super met speen 2. We gebruiken de dr brown fles tegen krampjes. 

Terug
Bovenaan