Nutrix

A

Anoniem

Guest
Even een klein vraagje.

Ik heb vanmiddag Nutrix gekocht, maar geef je dan 2 scheppen erbij of 2 scheppen in plaats van voeding. Op het pak staat het niet...... En zijn dat dan de zelfde schepjes als je voor de voeding gebruikt of eetlepels?
Wij willen het vanavond eens gaan uitproberen.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Natasja

Hey Natas,

Isa is nu ruim 4 maanden en ik gebruik Nutrix nu 2 dagen. Ik doe een eetlepel door de laatste fles, geen extra water en ook gewoon de 6 scheppen voeding die ik normaal in de fles doe. Ik heb geen idee of dit juist is maar ze vind het in ieder geval erg lekker. Helaas slaapt ze hierdoor nog niet door maar dat komt vast wel weer!

Succes!
Groetjes,
Rosanne

Op de 200 ml moet je 2 a 3 scheppen door je normale flesje heen doen.
Dus 180 ml water, 6 scheppen melkpoeder en ik doe dan 2,5 schep nutrix.
Dit is smullen!! En hij slaapt er lekker op door!

Je moet het extra bij de fles doen. Dus niet in plaats van een schep flesvoeding. Ik zou beginnen met ongeveer een eetlepel. Je mag er later max. 3 eetlepels in doen maar ik zou beginnen met 1 eetlepel. Het wordt er iets dikker van. Misschien heb je een papspeen nodig ( alhoewel met 1 lepel wsc nog niet ).

Oh ik heb het eergister voor het eerst gebruikt. Jeske heeft toen doorgeslapen van 22:00 tot 7 uur. Voor het eerst. hoera!!!!!

Ik ging ook een papspeen gebruiken. Nou mijn zoontje stikte zowat...het liep zo in zijn mond. Dus je moet wel oppassen. Ik doe er 4 schepjes door. (die schepjes van de voeding)

Gister in de fles van 23 uur Nutrix erbij gedaan. Het ging er zo in, althans toen we haar eindelijk wakker hadden gekregen. Dat duurt ook soms zo een half uur!
Mevrouw kwam vanmorgen weer om 6 uur. Dus ze heeft juist korter geslapen in plaats van langer, maar dat komt denk ik omdat we om 19.30 uur alleen water hebben gegeven. Op de opvang had ze al zoveel gehad, dat ze 's avonds nog 1 fles van 200 cc mocht. Die hebben we dus maar voor 23 uur bewaard en om 19.30 water gegeven (en 10cc diksap erdoor). Het verbaasde mij dat ze zolang op dat water doorgeslapen heeft, omdat het toch niet echt vult.
Vanavond gaan we weer Nutrix proberen. Kijken hoe het gaat na een gewone dag.

Groetjes,
Natasja  

Ow ja, Anne drinkt ook weleens melk uit een driestandenspeen. Dit gaat erg snel, maar het loopt er niet langs. Dus voor de nutrix hebben we deze ook gebruikt.

Groetjes,
Natasja
en
Anne (29 november)

Misschien is Anne er al wel bijna aan toe om wat langer door te slapen. Omdat ze gisteren zo veel heeft gekregen op het KDV heeft ze genoeg gehad aan het water.
Zit ze vandaag wel weer in haar ritme?
Patries

Terug
Bovenaan