Nutrix

Ja, Anne zit weer in haar ritme. Ze loopt hier ongeveer een uur op voor, maar dat maakt niet zo heel veel uit. We proberen straks wel weer iets te rekken. Gaat goed komen! Ze ligt nu heerlijk te slapen.

Groetjes,
Natasja

Hoi,
ik heb vanmorgen voor het eerst twee kleine eetlepels Nutrix door de fles gedaan (van 200ml) Papspeen was echt niet nodig. Melk werd zelfde substantie als met Nutriton. Isis kreeg de fles niet helemaal op en ook de volgende van 11:00 ging moeizaam, dus ik denk dat we de vijfde fles gaan afbouwen, en dan in de laatste fles Nutrix, ach, komt vanzelf goed,
x Esther (Isis 29-11-06)

Hoi,

Wij geven al een tijdje nutrix en na behoorlijk wat gezeur met spenen zijn we er uiteindelijk achter gekomen dat de spenen van het kruidvat (je koopt ze met fles voor geloof ik nog geen twee euro) een erg groot gat hebben. Precies geschikt voor een flesje van 180 cc melk met twee schepjes nutrix.

Groetjes, KT

Hoi Natas,

Wij geven Ruben al een paar weken Nutrix omdat hij een lekkere hongerige baby is. Ik doe 3 schepjes (voedingsschepje) in een fles met 190 water en 6 schepjes voeding en gebruik speen 3 van avent. Heb ook een  papspeen geprobeert maar daar verslikte hij zich ook in, zo zielig.
Was vandaag op het cb en daar zeiden ze dat als hij er aan toe was we de laatste fles wel mogen laten vallen. Nou wil het best proberen maar denk niet dat hij dat pikt, meestal wordt hij zelf wakker rond 23:00.

Groetjes Diana

Terug
Bovenaan