nynke moet een echo voor haar heupjes

Hoi,
We komen net van het cb en wat ik al had gedacht: Nynke moet een echo van haar heupjes laten maken. Als de dokter de beentjes allebei strekte zag je echt een duidelijk verschil: het ene beentje leek wel 1 tot 2 cm langer en ook de plooien waren anders. Hij zei wel dat we er op tijd bij waren en dat ze dus misschien in een spreidbroek moet. (als je namelijk te laat bent wordt het een operatie). IK KEN AL IEMAND WIENS BABY OOK EEN SPREIDBROEK MOEST EN DIE HAD ER GEEN LAST VAN, HOE ZIELIG HET ER OOK UITZIET. (oh sorry capslock stond ineens aan).
Nou ja als het maar goed komt. Ik hou jullie wel op de hoogte.

groetjes,
Daphne

Hee Daphne

Wat rot zeg! Is vast even schrikken! Ik kan het me voorstellen omdat wij in de medische molen zitten voor een liesbreukoperatie. Erg, he om je dat voor te stellen bij de lieverd....

Ik wens je heel veel succes en hoop dat het niet ernstig is!

Rosanne (ja die)

Hoi Daphne,

Wat vervelend! Maar inderdaad, wat ik hoor hebben de kindjes zelf er meestal niet zo'n last van. Maar het staat zo naar...maar goed, dat is dus alleen hoe het eruit ziet. En liever zo'n broek dan een operatie, toch?

Groetjes,

Eveline

Joey heeft afgelopen woensdag de echo voor zijn heupjes gehad. Ze konden bij zijn rechter heupje wel een a-symmetrie ontdekken ten opzichte van de linkerheup en de heupbal moet wat dieper in de kom liggen. Er wordt binnenkort nog een foto gemaakt en waarschijnlijk moet hij dan ook in een spreidbroekje. Net als zijn moeder vroeger.

goh, klinkt wel heftig zo'n gipsbroek, maar ik geloof dat die kleintjes er zelf niet zo'n last van hebben toch? Mark moet ook een echo binnenkort omdat hij in een stuit lag. Ben benieuwd of daar wat uit komt omdat ik nu nog niet echt wat merk.
Sterkte jullie!

Heb net even gegoogled voor een foto van een spreidbroek, ziet er idd. wel zielig uit, maar ik geloof ook niet dat de kindjes er last van hebben. Ik heb er iig geen trauma aan overgehouden, haha

Terug
Bovenaan