O Help....

Wat erg... Ik ben ook erg nieuwschierig eigenlijk...???

Liefs, Marieke

Hoi,

O sorry, het internet lag eruit hier!!
Nou ik heb zaterdagnacht de test gedaan en die was dus negatief!
Hum dat had ik eigenlijk niet echt verwacht,, ik voelde me toch niet helemaal normaal en nog niet eigenlijk, was ook wel teleurgesteld, mijn man was juist opgelucht!
Mijn menstruatie is nog niet begonnen dus ben wel blij als dat gaat beginnen, dan kan ik het hopelijk loslaten, ik ga dan ook meteen weer beginnen met de pil!
We hebben het de afgelopen maanden met regelmaat over een 4e gehad, maar nu het zo dichtbij kwam is het me wel duidelijk dat ik beter kan stoppen met dromen, maar ja, weten en doen is toch wel wat anders!
Bedankt voor jullie berichtjes!

Gr MJ

Hoi MJ,

Fijn dat je even kan reageren. Zoals je ziet waren veel mama's benieuwd naar de uitslag. Je wist van te voren dat de uitslag sowieso dubbel zou zijn.  De test is dus negatief. Ik snap dat je stiekem toch teleurgesteld bent, want als je hart graag een vierde kind wil, dan is dit niet de uitslag waar je op hoopt. Wie weet dat het er later toch nog in zit, je weet maar nooit... Of wil je man absoluut nooit een vierde? Ik wil je sterkte wensen met het beseffen dat je echt niet zwanger bent. En als je het nog eens van je af wil praten, daar zijn we hier voor!
Knuffel,
Dory

Hey

Dat was snel,,haha
Nou hij zou wel willen, als we de staatsloterij winnen,,haha,, aangezien die kans niet erg groot is  zal ik maar verder gaan kijken en ik ben gewoon hartstikke gelukkig met mijn kinderen!
Hoe gaat het trouwens met jou kleine meid?? Weet je al weer wat meer? Ik moet er toch nog steeds aan denken..

Gr MJ

Hoi MJ

Sorry dat ik zo laat reageer ik keek waarschijnlijk eroverheen ofzo....
He je baalt, wat jammer nou voor je. Je had echt het idee dat het positief zou zijn....
Ik heb het met je te doen en heel vervelend dat jij toch wel wilt en je man niet....

Zet desnoods de plus en min punten op papier misschien kom jij of je man er dan toch achter of het toch kan en  jullie willen het  of toch niet..... Zou het qua geld echt een verschil zijn 3 of 4 kids?? Ik weet niet of jullie al groot wonen en of je bijv de kinderbijslag kan missen om bijv te sparen voor school ofzo?
Heel veel succes ermee, ik hoop dat jullie er beiden positief uit komen!

Liefs Kim

Terug
Bovenaan