o jee, o jee, o jee

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Nou, vandaag of morgen of maandag ofzom is mijn nod, en nu krijg ik een beetje de zenuwen. Doe al een paar dagen steeds de tampontest omdat ik behoorlijk hoop had.... Nu vandaag dus ook, en er was een heeeeeeeeeeel klein beetje bloed te zien. Eigenlijk vooral heel schoon slijm, maar echt een heeeeeel klein beetje bloed. Probeer mezelf nog wijs te maken dat het innestelbloed is, maar vrees dat we gewoon naar ronde 8 gaan.

Heb echt even onwijs de pest in nu. Vooral omdat mijn man boven in de douche op me wacht............

Ga zo nog maar een keer doen, maar denk dat het alleen maar erger zal worden. Morgenochtend zouden we gaan testen, dat doe ik denk ik toch maar als het niet doorbreekt, maar heb nog maar weinig hoop.

En ik dacht nog zo dat het raak was deze keer!!!!

Nou ja, nieuwe ronde nieuwe kansen. (misschien dus)

Ik laat nog wel horen hoe het gaat vanavond.....
liefs Annet

Hoi Annet,

BAh, wat een vervelend berichtje zo te lezen op het forum.
Ik hoop toch een beetje voor je dat het misschien een bloedvaatje is geweest.

Hier ook wel ongi gevoelens hoor, maar zolang ik nog niet ongi ben heb ik toch weer een beetje hoop. Ga morgen dan ook nog niet testen. Bij het uitblijven zal ik maandag een tampontest doen en bij het nog steeds uitblijven zal ik woensdag testen.

Sterkte....

Liefs, Clau

he wondernetje,

je had er zo'n goed gevoel over deze maand, dus kan me voorstellen dat dit balen was...maar misschien is het inderdaad een adertje ofzo.dat schijnt wel vaker voor te komen je hoort ook wel dat als vrouwen zwanger zijn dat ze dan tijdens de sex wat kunnen bloeden of gewoon bloedinkjes tussendoor, dus er is nog een kansje!
nou geen valse hoop krijgen van mij hoor maar geef het nog niet op!heb je ook getemperatuurd deze maand?of ovulatie testen gebruikt?kan het niet zijn dat je ene latere eisprong hebt gehad en dit wel innesteling was?ik weet niet of je een regelmatige cyclus hebt.
nou meid succes ik zit zelf ook in spanning zie onder het kopje:help!!!!!!

ik zal voor je duimen!

liefs leetje 1981

Hai meiden

Dankjulliewel voor de reacties. Dat is nou juist wat ik hier zo fijn vind!!!!

Ik be ondertussen nog steeds niet ongesteld, maar de test vandaag zei toch echt negatief. Ik heb nu nog een heeeeeel klein beetje hoop, want vandaag is nod, dus was wel erg vroeg om te testen. Bij tampontest vanmorgen geen bloed meer. Alleen nog schoon slijm. Dus ik wacht het maar weer even af. Ik vind trouwens die digitale testn wel handig, maar ook erg confronterend. Het is wel hard als het er zoooo duidelijk staat. Ik weet het, ben een beetje raar...............

Ik laat morgen wel weer even wat horen.....
Liefs Annet

Hi Annet,

Wat fijn dat  het is opgehouden met bloeden. Doordat je bijna elke dag een tampontest hebt gedaan, kan je  natuurlijk ook een bloedvaatje of iets dergelijks geraakt hebben.
We blijven hopen....

Ik ben vandaag ook nog niet ongi geworden, maar heb wel ineens een heel raar gevoel.....intuïtie?!?!?!?!?!?!?!? Ik geloof denk ik dat ik zwanger ben. Ik durf geen tampontest te doen nu (doet waarschijnlijk meer kwaad dan goed) en ik ga morgenochtend gewoon testen.......

Hoest met syllie????

Liefs, Clau

Hoi Clau

Jeetje wat spannend zeg.............Ik ken dat gevoel helaas ook, maar hoop dat jij meer geluk hebt dan ik. Laat je het gelijk even weten als je die test gedaan hebt??? Misschien dat ik voor mijn werk nog even kan kijken. Zou wel heel erg gaaf zijn he??

IKzelf ben een beetje van de leg. Weet niet meer wat ik moet denken. Het kan namelijk ook zijn dat mijn echte nod pas over 2 dagen is. Vorige maand had ik nl op zondag het eerste  bloedverlies, maar echte duivels arriveerden pas op dinsdag. In dat geval ben ik dus nog niet eens overtijd!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik weet het ook allemaal niet meer. Nog steeds verlies ik heel schoon slijm dus kan ook niet meer zeggen. Tja en die test............... die gooit wel roet in het eten, maar het kan ook nog te vroeg zijn. Tenslotte zegt de huisarts dat je pas bij 10 dagen overtijd moet gaan testen.............

Ben een beetje in de war. Moet ik nou wel of niet positief blijven????? Gelukkig heb ik geen zwangerschapstesten meer over en moet dus nieuwe kopen. Daar wacht ik iig even mee.

Zo, ben het weer even kwijt. Ik wens je verschrikkelijk veel succes morgen en  voor je!!!!!!!!!!!

Dikke knuf Annet

Hai Clau en Wondernetje,
Jullie houden het wel spannend hoor! Weten jullie inmiddels al iets meer?
Ik duim in ieder geval voor jullie allebei!
Groetjes Nicole

Hoi!

Ik voel met je mee, het blijft spannend. Maar niet te teleurgesteld zijn als het toch niet zo is hoor! (pot verwijt de ketel, bla bla)

julide

Terug
Bovenaan