o jee, o jee, o jee

Hai meiden

Lief dat jullie zo meeleven. Dat scheelt een hoop. Ik heb vandaag toch echt overtuigend de voortekenen van mijn ongi. Helaas dus...............

Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen, toch????
Hoe gaat het met jou Clau?? Al meer wijsheid????

Ik duim nog steeds voor jou hoor!!!!!!!!!!!
Liefs Annet

ooooooooh balen meid en je had er zo'n goed gevoel over deze maand!!!
jammer maar misschien is dit wel de eerste dag van je zwangerschap haha dat las ik laatst van iemand en vond dat wel een hele goeie!

liefs leetje 1981

Hoi Annet

Weet je al iets meer???

Ik heb ook al vanaf vrijdag het gevoel dat ik ongi moet worden
Maar er kwam maar niets, vanaf gisteren heb ik ook een weeig gevoel
dus vanmorgen getest en er was een vaag streepje zichtbaar
Er is dus nog hoop voor je ik  voor je

Liefs Anke

Hoi Annet,

Sorry dat nu pas reageer, maar ik kon gewoon niet reageren op dit onderwerp. ik werd er steeds uitgegooid.

Gisterochtend getest, maar negatief helaas. Weer voor de gek gehouden dus, ondanks dat ik niet meer zou luisteren naar mijn gevoel, heb ik dat toch weer gedaan.

Maar ben nog steeds niet ongi....

Jij helaas wel lees ik. Jammer hoor.....je had het zo gehoopt!!

Ik meld me wanneer de rode duivels ook bij mij zijn aangekomen.

Liefs, Clau

Balen is dat toch altijd...

Zo'n test doen en jezelf dan toch nog voor de gek houden dat het misschien een innestelingbloeding is of dat je een haarvaatje hebt geraakt... voel me dan toch ook wel weer een stuk rustiger wanneer het dus echt doorzet. Even duidelijkheid en weer de 1e dag van een nieuwe ronde... Zit vandaag op dag 4 van mijn mogelijke zwangerschap hahahaha....zucht

Liefs Ineke

Hoi hoi,

He Ineke, ik zit vandaag ook op dag 4 van mijn ''mogelijke zwangerschap".
Ik heb ook nog niet getest, want de vorige keer was ik 18 dagen overtijd en toen hield mijn lichaam me ook in de maling. Ik wacht het dus nog maar effe af.
Wat is dat toch verschrikkelijk dat wachten en hopen steeds maar weer. Als het nou eens meteen raak was dat zou wel prettig zijn...toch dames??
Maarja geduld is een schone zaak toch?
groetjes Laura

Sja, het valt inderdaad niet mee, hoewel............eigenlijk verwachtte ik dat ik deze maand wel eens flink zou kunnen gaan  als het weer niet gelukt was, maar tot nu toe valt het erg mee. haha Wat een doosje he?? Zou trouwens wel even lekker zijn.....misschien maar even een zielige film gaan kijken ofzo.......
Meiden, jullie heel veel succes, we komen allemaal aan de beurt!!

Liefs Annet

Terug
Bovenaan