Hoi allemaal,
ik wil toch graag even reageren op dit onderwerp, hoewel ik het probleem niet ken. Ik was ook heel bang heel veel aan te komen dus in dat opzicht heb ik een ontzettende meevaller. Ben ruim 20 weken lang misselijk geweest en toen een kilo of 5 afgevallen. Ik ben daar inmiddels weer 3,5 kilo van aangekomen. Zit dus nog steeds in de min in vergelijking met voor de zwangerschap. Ergens heerlijk, maar aan de andere kant ben ik ook wel heel blij als ik morgen weer naar de gynaecoloog toe mag en even de bevestiging krijg dat het kleintje in mijn buik het goed doet en goed groeit. Zie mijn buik wel groeien, maar toch, zie dit niet terug op de weegschaal... Dit geeft mij toch ook wel wat zorgen. Zal zo blij zijn als ik straks een gezond hummeltje in mijn armen mag houden...
Kan jullie zorgen om jullie gewicht ook begrijpen maar wil ook wel aangeven dat er ook een andere kant is. Je leest overal dat je per week zoveel aan zou moeten komen, dat je in totaal op zoveel kilo uit moet komen, maar dat zie ik dus niet gebeuren. Zijn er vrouwen die dit herkennen?
Ik ben trouwens ruim 29 weken zwanger nu...
groetjes Natasja