Obsessie & Besloten om te stoppen met de pil

Ja ik heb wel beetje last gehad van ontpillen. Voornamelijk heel veel last van hoofdpijn. Bijna iedere dag. Heb dat nu gelukkig niet meer. Had ook last van duizelingen bij het opstaan, heel vervelend. 
Tot op heden helaas nog geen menstruatie. Heb het wel veel meer losgelaten. Komt ook omdat ik nu druk op werk ben en omdat we binnenkort gaan verhuizen
 
Ik ken het wel een beetje! Wij hebben het er al over sinds we wen relatie hebben. Nu 3,5 jaar later stop ik ook eind augustus met de pil eind deze maand.
Ik ben al begonnen met het slikken van foliumzuur. Dat werd mij aangeraden bij de drogist. Spannend maar we zijn ook wel toe aan de volgende stap. 
 
Slik jij al foliumzuur?
 
Oeps, te snel verzonden. 
ik heb met mijn vriend begin juli besloten te stoppen met de pil, heb gelijk foliumzuur gekocht en ben ook direct ongesteld geworden. Na 2 weken dacht ik roze afscheiding te hebben dus maakte mezelf helemaal gek dat ik misschien wel al zwanger zou zijn. 2Dagen geleden ongesteld geworden dus niet. Heb heel stom wel een traantje er voor gelaten. Maak mezelf dus lekker gek.
 
Babs vries: Hey wat leuk! Ben je tijdens je pil al begonnen met foliumzuur?  Jezelf niet gek maken want dan duurt het alleen maar langer. Ik snap wel dat het een teleurstelling is. 
Hebben jullie het al lang over een eerste kindje krijgen?
Ik ben ook erg benieuwd hoe ik het zelf ga ervaring. Maar ik moet nog 16 pillen slikken en heb al 3 foliumzuur pillen op. 
 
 
 
Ik snap dat je je zo voelt. Ik wilde ook altijd heel graag een baby en vond het daarom ook nooit erg als ik een pil vergat en hoopte alleen maar dat het dan raak was. Als ik een tip mag geven, geef je lichaam 6 maanden de tijd om te ontpillen en ga er van uit dat je die tijd ook nodig hebt. Zo stond ik er ook in maar was met 4 maand zwanger. Ik heb dus nooit de stress gehad of dat ik baalde dat ik ongesteld was geworden 
 
We hadden het al langere tijd over het krijgen, maar hij moest het 'startschot' geven wanneer hij er klaar voor was (ik ben het al jaren). We zijn ook al 8 jaar samen, dus dat we het wilden wisten we wel. Ik had gedacht dat hij nog een jaar wilde wachten, maar begin juli zei hij ineens, lets have a baby! Dus gelijk met de pil gestopt en de volgende dag foliumzuur gekocht.ik merk wel dat ik met de 2e ronde er al rustiger in gaat. Inderdaad moet je even ontpillen, al heb ik het idee dat het bij mij wel mee valt aangezien ik direct ongesteld werd en 26 dagen ook alweer netjes..
 
Terug
Bovenaan