obsessie

Hoi Petra,

Sven wordt helemaal wild van Bumba en............. zijn papa!
Tegenwoordig is alles papa, soms word ik er een beetje chagrijnig van want wat ik ook doe, hij wil altijd papa.
En als ik het liedje van Bumba ga zingen dan gaat hij heeeeeel hard BUMBA meeroepen. Zooooo schattig...

Groetjes,
Maike

Lieve is ook dol op Bumba!!
Populaire clown he!!!

En muziek..is ook erg leuk..
Ze zegt dan; ''Ziekje''..en gaat dansen..
Schatje is het..

Gr Rina

Jesse heeft geen obsessie, maar hij vindt het erg leuk als de radio aan gaat, hij gaat meteen dansen, en dat blijft hij ook doen. Hij heeft een auto stuur en daar zit ook muziek op, hij drukt vaak alleen op dat knopje. Heel schattig lijkt het als hij danst.

De teletubies vind hij leuk en bumba, vanmiddag keek hij het ook ff en hij lag in een deuk toen bumba op de microfoon sloeg.

Gr Linda

oja we hebben ook zo,nstuur en het rode knopje is hier favoriet.anouk gaat dan ook dansen.leuk gezicht

gr petra

Heel herkenbaar! Lotte is ook gek op ballen en ballonnen. Daar speelt ze de halve dag mee. We hebben beneden (in de garage) ook een pingpongtafel sinds kort, dus het feest is nu helemaal compleet. Overal pingpongballen!

Verder is ze helemaal fan van Bambi. En dan met name Stamper. Ze wil die dvd het liefste de hele dag kijken (gecensureerd trouwens, niet alle scenes vind ik geschikt voor haar leeftijd). Haar kamertje is in Bambi thema, met muurschilderingen en zo is het gekomen. Vanavond zat ze haar Stamper knuffel uitgebreid te knuffelen en te kussen, heel lief! En vanmorgen wilde ze haar slaapje niet gaan doen, omdat ze Bambi wilde kijken. Riep ze de hele tijd 'Babbe, Babbe!' en was heel verdrietig dat het toch echt bedtijd was.

Groetjes, Marisa

Levi is helemaal geobserdeerd door computers en telefoons, alles houdt hij tegen zijn oor en heeft dan hele gesprekken. Zie voor jezelf

groetjes chimene

Terug
Bovenaan