<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik lees al een tijdje mee en ik plaats voor het eerst een topic. Misschien alleen al om het even van me af te schrijven. </p><p>Mijn vriend en ik hadden gepland om in augustus te beginnen met proberen zwanger te worden. 3 augustus heb ik mijn koperspiraal eruit laten halen, en vanaf dat moment ben ik echt alleen maar bezig met zwanger willen worden. Ik lees de hele dag van alles erover, ovulatietesten etc. Gisteren een zwangerschapstest gedaan (negatief) maar verwacht pas vanaf de 27e mijn NOD.</p><p>Gisteren voelde ik van alles in mijn lichaam. Pijnlijke borsten, steken in mijn buik. Maar vandaag voel ik weer niks. Het zal wel gewoon tussen m'n oren zitten. Mijn hoofd maakt gewoon overuren. Ik wordt zelfs wakker midden in de nacht met zo een zenuwachtig gevoel en de gedachte 'zou ik zwanger zijn??'. </p><p>Hebben andere vrouwen ook last van die obsessieve gedachten? Hebben jullie tips voor mij om wat relaxter te worden? Het is pas de 1e ronde dus het slaat nergens op dat ik zo space waarschijnlijk! Mijn vriend lacht me vierkant uit
</p>