Ochtendbraken beschermt baby

Raar verhaal hoor. Het gaat juist om ochtendmisselijkheid?? Dan is alles toch al verteerd! Dan zijn de zogeheten schadelijke stoffen volgens mij allang opgenomen in je lichaam. Die spuug je na een nacht slapen echt niet zomaar meer uit.
Ik dacht dat allang bewezen was dat het braken door HcG komt en dat het lichaam daar aan moet wennen wat bij iedere vrouw anders is.
Want vrouwen die zich in moeten spuiten met hcg bij IVF zijn vaak ook misselijk en die zijn helemaal nog niet zwanger.
groeten Elke

Nou, als "professioneel kotser" kan ik jullie melden dat ik vooral moet kotsen als m'n maag leeg is en dat àls ik al kots, er zelden eten of drinken boven komt, maar meestal alleen gal, dusse.......zal ik daar dan teveel van hebben meegekregen? Gaat bij mij dus niet op dit verhaal, ben wel benieuwd
WAAR AL DAT KOTSEN DÀN IN HEMELSNAAM GOED VOOR IS!!!!!!!

Hallo dames
Ik heb gehoord dat je misselijk wordt van zwangerschapshormonen, en dus hoe meer hormonen hoe misselijker je kunt worden. Ikzelf had er de hele dag last van, en  met mijn eerste zwangerschap werkte ik 40 uur en hing de halve dag boven de pot, en viel 6 kilo af. Bij mijn volgende twee zwangerschappen heb ik rustiger gedaan en was ik ook de hele dag misselijk maar  hoefde  toch net niet over te geven.

Groetjes P

Mij is steeds verteld dat ik een soort van "allergisch" reageerde op het hCG hormoon. En dat die hormonen overvloedig aanwezig zijn als je zo ontzettend ziek bent. En dat is dan weer goed voor het in stand houden van de prille zwangerschap. Geen idee verder, maar hoop het nooit meer mee te maken zo'n ellendige periode. Wij krijgen nu ons 2e kindje en daar blijft het dan ook bij. Zwanger zijn is mooi, maar absoluut geen hobby!!!!

Terug
Bovenaan