Ochtendritueel op "vrije" dagen

hoi
meestal ben ik zelf iets eerder   wakker dan anouk,ze is meestal om 8 uur wakker.dus ga eerst zelf douchen en aankleden.dan gaat anouk in bad,en dan naar beneden voor haar pap.en zelf eten natuurlijk.ik neem anouk bijna nooit bij me in bed want ze ligt geen tel stil en crosst het hele bed door.dus heb meer houden en keren dat ze er niet afvalt.is madam eenmaal wakker dan is ze ook gelijk actief namelijk.

gr petra

hoi hoi,

ik zou wel willen zo'n lekker ochtend ritueel dat Sarah lekker nog even bij me in bed komt liggen maar helaas werkt dat voor haar niet. Ze weigert om bij ons in bed rustig te gaan liggen. Bij ons op bed wordt juist altijd wild gespeeld en over het hele bed heen gewalst :). Ze is meteen klaar wakker en actief als ze wakker is 's ochtends vroeg rond 7 uur meestal.
We hebben wel onze vaste gewoontes op mijn vrije dagen. Ook wij gaan naar beneden en dan kijkt Sarah wat naar Zeppelin terwijl ik koffie voor mezelf zet, dan drinkt Sarah (ze krijgt 's ochtends nog borstvoeding) en daarna speelt ze lekker tot een uur of 9. Dat vind ik meestal een mooie tijd om de deur uit te gaan voor een boodschapje of de eendjes brood geven of zoiets. We doen het lekker rustig aan hoor

Ik hoop dat Sarah als ze wat groter is wel lekker rustig bij ons in bed kan blijven liggen...is wel rustiger dan zo'n wild kind in het weekend tussen en vooral over ons

Dat hangt er meestal vanaf of ik al plannen heb of niet, maar op werkdagen sta ik om 7 uur al onder de douche, meneertje is dan meestal al wakker, maar gaat dan in z'n bed zitten spelen totdat de douche uitgaat, dan gaat hij mama roepen. Daarna gaan we samen het ontbijt maken en gaan we met z'n tweetjes op de bank zitten ontbijten. Daarna gaan we nog even tv kijken en spelen en dan gaan we de deur uit!

Maar vandaag ben ik niet vooruit te krijgen, heb de hele nacht liggen piekeren...en waarover....ik weet het niet! Dus toen ik opstond eerst even het ontbijt voor ons gemaakt, en nu zitten we allebei in onze pyjama's en badjassen aan op de bank (het is een beetje koud in huis!) en we gaan lekker de hele ochtend aan rommelen, als Jesse na z'n boterham naar bed ga, ga ik de douche onder en dan gaan we vanmiddag als hij wakker is nog even een boodschap doen.

Zo ziet het bij ons er uit! Jesse komt bij ons alleen maar in bed als hij 's nachts niet lekker is, en dan wil hij meestal helemaal tegen mij aan liggen. Maar soms zit hij ook geen twee tellen stil, hij crosst het hele bed over pakt de babyfoon en loopt dan druk te bellen!! Dus dat werkt niet, ik hoop wel dat als hij wat ouder is, we lekker op zondagmorgen in bed even tv kunnen kijken....ik zie het al helemaal voor me!!

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan