oef tandjes...

Hallo allemaal!

Onze kleine meid is begonnen met haar tandjes. De arme meid wil de hele dag alleen maar bijten en niet drinken. Knalrooie wangen en slecht slapen.. je zou er een punthoofd van krijgen.. :S We hopen dat het tandje snel door komt, waar het overgens wel op lijkt want hij zin al aardig aan de oppervlakte gelukkig.
Zijn er al meer kindjes met vervelende tandjes?

Groetjes Sandra en Juul!
 
Je dochter is lekker vroeg! Ik verwacht ze voorlopig nog niet omdat de broers en zussen van Wouter allemaal laat waren. Zo tussen de 10 en 14 mnd.

Succes ermee en des te eerder ben je er weer vanaf ;-)
 
Hoi mama's

Ravi heeft nu 2 tandjes (een bij de geboorte al en een kreeg hij bij 2,5 maand). Ik kan niet echt een derde tandje ontdekken maar hij blijft ook nu nog erg kwijlen, bijten op zn vuistjes enz.
Z'n zussen waren "gewoon op tijd" met de tandjes. Voor ons dus ook even wennen zo snel al tandjes, Maar idd zoals femmie zegt:"je kan er maar vanaf zijn"
Succes ermee, ik hoop dat de kleine er niet te veel last van krijgt.
Groetjes Hanneke
 
Wij (en de tandarts en huisarts) denken dat er ook bij ons een tandje aan zit te komen, maar er is nog niets te zien... Gabriel kwijlt vreselijk veel, kauwt al een aantal weken op zijn handjes en sinds 2 dagen ook op het lepeltje bij het geven van de hapjes. Ook is hij de laatste nachten nog onrustiger dan normaal en is dan ongeveer elke 2 uur ineens wakker en ontroostbaar. Geen honger, geen vieze luier, geen boertje of windjes... Dan valt hij wel vaak na 15-30 minuten weer in slaap maar 1,5-2 uur laten beginnen we dan weer opnieuw. En ik blijf maar kijken en voelen en niets zien... Als het zo is hoop ik dat het snel komt, want anders zouden we het ook niet weten...

Liefs!
 
Ook hier houden we de boel in de gaten. Met al het kwijlen en bijten zou je zeggen er komt iets, maar er is nog niets te zien. Mama, papa en de oma's willen te graag :-D
Die rode wangen Zijn hier ook te vinden, Hollandse appelglorie!

Gefeliciteerd met de nieuwe tandjes juul en ravi (nou ja een beetje nieuw ravi, je bent ook zo snel kanjertje!)
 
Terug
Bovenaan