oei, ik groei !!! boek. geweldig !!

Fijn dat er mensen het boek wel prettig vinden. Ik heb persoonlijk nogal spijt dat ik het gekocht heb. Kijk er bijna nooit in. Ik vind(mijn mening dus iemand anders kan dit anders ervaren) dat elk hoofdstuk op elkaar lijkt. Helaas had ik het boek van te voren niet ingekeken dus wist er weinig van. Nu is mijn kindje heel makkelijk en haast nooit van slag dus dat scheelt misschien ook wel.
Groet
 
Ja. dat klopt wel, het begin van ieder stuk is hetzelfde. Ik weet nu echt wel dat de kleine bij mama wil zijn, terug naar de basis en zo. Als ze dat niet iedere keer vermelden, was het boek minder dik geweest en dus goedkoper .

Maar goed trouwens, dat niet ieder kind dus hetzelfde is toch ?
 
Hai Whisperer,

Beetje late reactie, maar ik ben niet dagelijks op het forum .
Onze dochter is gelukkig over haar allergie heengegroeid! Ze mag alles eten en drinken nu... en doet dat ook gretig! Ze heeft haar "langzame" start ruimschoots goedgemaakt de afgelopen 20 maanden. Als ik eraan denk hoeveel zorgen we ons gemaakt hebben in het begin... En niet alleen wat betreft haar allergie.Wat kun je je als ouder soms vreselijk machteloos voelen soms, vind je niet?

In die tijd "vrat" ik ook alle informatie die er maar te krijgen viel; via internet, boeken, ervaringen van andere ouders etc. Maar ik heb wel gemerkt dat té veel info helemaal niet goed is! Je gaat bijna dingen zien die er niet zijn en vaak loopt de info over een bepaald onderwerp ook niet gelijk. De een zegt dit, de ander dat.  Maar ja, je kunt  soms zo onzeker zijn, zeker bij een 1e kindje.  Moederschap (en vaderschap natuurlijk )  groeit  mee met het kind, merk ik nu,  en dat is erg mooi!! Vertrouw op je instinct.

Groetjes, Donna
 
Terug
Bovenaan