Oei ik groei..... Hoe doen jullie kindjes het?

Hoi,

Vinden jullie het leuk om de groei bij te houden?
Gisteren is Doreen met papa naar het consultatieburo geweest. Ze was nog geen 200 gram gegroeid, maar omdat ze zo actief is, was dat helemaal niet erg.
Ze weegt nu 8430 gram en is 71,5 cm. Ze is nu 8 maand.
Ze waren erg tevreden, vonden haar goed actief voor haar leeftijd. Dat is altijd leuk om te horen.
Groetjes,
Karlien

he hoi,ja ik vind dat ook erg leuk om de groei bij te houden van mijn zoontje,hij is nu bijna een half jaar en vorige week ben ik naar het cb geweest om het te laten wegen en hij woog precies 8000 gram,de lengte weten we niet die gaan ze 23 okt weer opmeten dus ben erg benieuwd!!

groetjes bianca

Hoi,

Ja hier ook iemand die het altijd bijhoudt. Myrthe was 2 weken geleden 6 maanden en toen woog ze 6550gr en was 68cm. Ze komt per maand ongeveer 3 a 4 ons aan.
Hier ook zo'n ongelooflijk beweeglijk meisje, die verbrand (of spuugt uit) gelijk wat ze er net in heeft zitten hihi.
Veel plezier met je kindje.

Liefs Reneke

Hey,

Ik ben donderdag naar het cb geweest en Noa doet het heel goed,
Ze is nu 8 maanden en is 71 cm en weegt 9150 gram, ze kan recht op zitten en brabbelt er flink op los.
alleen de tandjes laten nog even op zich wachten.....zucht!

Groetjes Chantal mama van Noa

Hoi,

Toen Lars 5 maanden oud was ben ik met hem bij de kinderarts geweest. Hij was toen 8000 gram en 71 cm. Erg groot voor 5 maanden haha...
Bij de geboorte was hij 4200 gram en 52 cm.

Aanstaande donderdag (dan is hij 6 maanden) moet ik weer met hem naar het CB. Ben benieuwd hoe groot en zwaar hij dan is.

groetjes Sanneke

Hoi

Ook ik hou een groeigrafiek bij op de site van tessa. Ze groeit precies netjes met een lijn mee, maar ze is en blijft een kleintje. Ze woog met 8,5 maand 7600 gram en was 68 cm. Verder is ze erg beweegelijk, dus verbrand ook veel. Ze kruipt veel en staat nu constant in de box. wel een grappig gezicht met zo'n kleintje.

groetjes grietje

Jasmijn is nu 7,5 maand en weegt 7510 gram en is 69,5 cm.
Ze brabbelt er oplos, maar draait nog niet om. Er zijn deze week wel 2 tandjes doorgekomen......... dan gaat het baby zijn er wel echt af vind ik........

Liefs Trudi mama van Jasmijn (12-02-2008)

Hoihoi,

Vind het ook altijd leuk om de groei bij te houden en te vergelijken met de hoe de oudste het deed.

Onze zoon is nu 7,5 maand oud en hij weegt bijna 11 kilo en is  79 cm lang.

Echte een reusje dus... Hij zit een aardig  stukje boven het bovenlijntje van de curve.
Het vervelende is alleen dat ik rugpatient ben...

Hij kan goed los zitten, maar verder doet hij nog niet veel. Omrollen ook nog niet.  Omdat zijn hoofd ook vrij zwaar is zal dat  wel moeilijk zijn.
Maar dat zal vanzelf wel een keer goed komen.
Mijn oudste wachtte 8 maanden met omrollen en ging toen ineens als een speer, hij liep met 12 maanden.

Groetjes!

Terug
Bovenaan