Oei, nestdrang...

Ja wat moet je nou met die nesteldrang.
Ik heb er ook last van maar mag alleen weinig doen ivm zwangerschapsvergiftiging.
Maar het is voor mij onmogelijk om heel de dag zomaar te zitten. Zeker als ik zie wat er nog allemaal gedaan moet worden. Babykamer is ook nog niet in orde.
Heb vandaag het hemeltje uitgewassen en dekbedovertrekje en wat kleertjes enz.
Nu hangt het heerlijk buiten te drogen.
Zodra het weer het toelaat ga ik de luiers enz wassen. kan het allemaal lekker buiten drogen. En dan nog strijken. pffff.
Maar alles wel in een rustig tempo anders heb ik alleen mezelf er maar mee en lig ik straks weer in't ziekenhuis. Ik maak liever zelf het kamertje in orde dan dat een ander dat voor me gaat doen.
Hebben jullie al een leuk setje kleertjes voor de net geboren kleine?
Daar moet ik ook nog achteraan.

Groetjes Marianne

Uiteraard zijn nog niet alle meubeltjes in elkaar gezet gisteren... Maar ik moet zeggen: toen ik de zak met schroefjes voor de klerenkast zag kreeg ik ook een beroerte hoor.. dus ze hebben het rustig allemaal uitgezocht, wat waar enz. Verder begonnen ze natuurlijk redelijk laat haha. Ik moet me er maar bij neerleggen. Ik heb vandaag niets meer gedaan, veel te warm.
Begin me wel wat zorgen te maken.. a.s. woensdag hebben we intakegesprek van de kraamzorg.. hopelijk doen ze niet zo moeilijk over de rotzooi..?
groetjes, Rudy

Hier nog 1!!! wij zitten hier nog midden in een verbouwing en ik ben nu 32+3 weken zwanger! Ik begin het echt beu te raken, maar vooral omdat er beneden nog niks staat of geschilderd is.. pfff... Oké mijn mannetje werkt wel heel erg hard en doet zo zijn best om het op tijd af te krijgen.. maar helaas krijgen we niet zo heel veel hulp!
Mijn schoonvader is er heel veel geweest, maar die is nu met vakantie.. dat moet ook gebeuren he!? Mijn eigen vader werkt om het weekend en door de weeks, dus hij is er 2 weekenden in de maand.. en dan wordt er ook super hard gewerkt hoor.. maar toch he!?

Niet hard genoeg naar mijn zin.. maar dat zullen jullie wel snappen! De babykamer is in elk geval klaar en de bovenverdieping ook zo goed als.. gelukkig! de kleine kan dus lekker slapen in zn bedje!

hopelijk zijn we beneden ook op tijd klaar! dan kan ik nog alles poetsen met behulp van mn schoonmoeder voor die kleine komt.. dat moet tenslotte toch ook nog gebeuren.. en dat begint nu toch te kriebelen hoor! hahaha.. net als bij jullie..
heb nog een mandje met was staan.. babywas te verstaan.. dat je van zo'n kleintje zoveel was kunt hebben.. ;-)

Liefs Debby

Wat ben ik blij dat ik geen verbouwing/verhuizing heb!!!! Ik leef heel erg met jullie mee, meiden! Wat een ellende lijkt me dat...

Ik heb gisteren en vandaag wel de klap gehad van wat ik gedaan heb. Ik zit helemaal stuk, voel me een beetje down, kan niks hebben van onze dochter (en zij is ook moe, je snapt hoe gezellig het hier af en toe is :-(   en ik heb nog meer last van mijn bekken. Nou ja, die twee kamers zijn in ieder geval onder handen genomen.

Liefs, Kaskes

blij te horen dat er meer zijn met een man die je wel een ladder op kan duwen... tjemig zeg, hier ook zo'n kerel met een bijzonder werktempo... alleen al op tijd beginnen is niet aan hem besteedt.

gelukkig hangt sinds dit weekend het rolgordijn in mijn dochters slaapkamer en is daar nu alles geschilderd, dus kan ze daar tenminste weer slapen...
nu nog een tekst op de muur in de babykamer en kleertjes en dergelijke/speelgoed uitzoeken. alle andere spullen nog tevoorschijn halen, zoals de maxicosi, wandelwagen, box enz enz.

verder heb ik ook erg last van de nesteldrang.. badkamer helemaal gesopt, elk kalkspoortje moest en zou verdwijnen hahahaha en ben beneden begonnen met de keukenkastjes uitmesten... zal nog wel meer volgen hahaha

broerlief maakt geboortekaartje, maar aangezien ik nog niets gezien heb, begin ik me daar ook wel zorgen over te maken...

hormonen.....

Belle

Stukje bij beetje komt de boel hier op orde! De babykamer is in ieder geval klaar, en onze slaapkamer ook. Nu nog de rotzooi in de huiskamer opruimen (is nu een soort opslagplaats..) en dan ben ik al heel erg tevreden. Blijven er wel nog 'kleine' klusjes over, maar daar ga ik niet over miepen. Oh, en dan nog schoonmaken... Ik kan het zelf nauwelijks nog opbrengen met m'n dikke tweelingbuik, dus misschien probeer ik iemand in te huren. Of weer wachten op manlief he.. ;-)
groetjes, Rudy

haha, geweldig om dit allemaal te lezen en dat het de meesten onder ons ook zo vergaat! Hier ook... alles moet af en wel NUUUU.....
En als het dat niet meteen kan, dan doe ik hetzelf wel... waardoor ik ´s avonds weer gestraft wordt met harde buik en doodop ben.... tja... zwanger zijn, het blijft iets aparts!
Succes met de laatste loodjes allemaal!

Nou jongens.... Hier heeft de NESTELDRANG zijn hoogtepunt bereikt...
Elke avond als mijn man thuis komt uit zijn werk, moet hij vreselijk lachen....

Ist weer zover...
Ik wil alles supernetjes hebben (terwijl ik normaal best een rommelkont ben), elk beetje was moet gewassen en gestreken worden... Er mag niks blijven liggen...
De tuin moet op orde, elke dag stofzuigen, dweilen enz...

En HAMSTEREN...... Sinds januari hebben we een albert heijn om de hoek en mijn mannetje vraagt zich af of daar de hamsterweken weer begonnen zijn....
Genoeg te eten en drinken in huis...want stel je toch eens voor....

ERG he... En dat kan zo nog wel een week of 4 duren..........

Hopelijk is het snel voorbij en kunnen we gewoon gaan genieten...

groetjes,
mama Peet

Terug
Bovenaan