Oeps.. 34 weken en 20 kilo zwaarder!

Hoi meiden,

Vandaag op de weegschaal, toch weer even slikken, van 75 kilo naar 95 kilo! Ik weet dat ik bij de vorige twee zwangerschappen ook rond de 100 kilo eindigde, maar begon ook zwaarder (ong. 85/90 kilo). Krijg al echt zo'n lelijk onderkinnetje en dikke billen en ja dikke buik natuurlijk. Tja hoort erbij, maar straks moet het er wel weer af. Nog meer die al veel aangekomen zijn?? Ik hoop dat ik niet boven de 100 kilo eindig deze keer.

Liefs mammma
 
Nou je hoeft niet perse lekkere dingen te eten om zoveel aan te komen hoor!!!
Ik ben morgen 37 wk en ben ook al ruim 20 kilo aangekomen. En ik snoep echt niet en eet ook niet voor 2!Had ik ook liever anders gezien maar hou héél veel vocht vast en tja balen maar zolang het met die kleine goed gaat!

Ach wát er aankomt kan er ook weer af!
 
snap dat het schrikken is, maar idd als het goed is met de kleine dat is het belangrijkste.
Ik ben nu 26 weken en sins de eerste keer wegen nog niets aangekomen ben afgevallen en weer op mijn oude gewicht. deze week weer wegen dus ben benuwd.
 
De een komt gewoon meer aan dan de ander.Heeft niet gelijk te maken met veel eten.Ik at super gezond en woog uiteindelijk ook op laatst 26kilo zwaarder.Ben nu 6wk terug bevallen en er is al 15 kilo vanaf dus maak je er niet al te druk om.
 
he meiden, ja kwet niet hoe ik het doe ben nu 25 weken en ben 5 kil aangekomen ben met 65 begonnen en weeg nu 70 , was bij onze dochter ook nog geen 10 kilo aangekomen, en snoep graag alleen doe het niet en eet ook niet voor 2 soms te weinig, dus sorry, maar ik zou ook heel erg balen als je zo veel aan komt, sorry dit is niet de bedoeling om jullie in een dip te laten, maar ik weet niet of dit goed is zelfs om zo weinig aan te komen.

liefs en sterkte met de kilo's
 
ach dames, ik begon met 100 kilo! nu na 16 weken is er 3 kilo bijgekomen maar ga nou absoluut niet lijnen! Ik maakte mij ook zorgen maar kreeg alleen te horen dat ik toch echt goed moest eten en geen koolhydraten ofzo weg mocht laten. ik moet alleen op de koekjes letten! Ik heb al heel veel gehoord dat als je borstvoeding geeft de kilo's eraf vliegen dus daar hoop ik hard op! Maar zwanger zijn betekent nou eenmaal een grote buik. als je kindje maar gezond is toch? de kilo's maak ik me wel weer zorgen om na de geboorte.
sterkte allemaal.
Marieke
 
Terug
Bovenaan