Oeps.. 34 weken en 20 kilo zwaarder!

Hey hallo,

Nouja, ik maak me er niet heel druk om, maar ik voel me nu soms toch wel een beetje een walrus!! hahaah.. ach ja.. nog 6 weekjes. Maar ik weet nog dat ik bij de jongens borstvoeding gaf, en bleef eten. Misschien dat ik dat nu wat moet aanpassen. Komt het door de borstvoeding of ben ik gewoon zo gewend aan het andere eetpatroon tijdens de zwangerschap, dat ik gewoon af moet kicken na de bevalling hahahahaha.. ik denk het laatste, of een combi er van. Komt wel goed hoor.. maar mooi vind ik het niet echt!

Doei doeiiiiiii en bedankt voor jullie reacties!
Liefs mammma
 
ik heb een vriendin die is ook 2 keer zwanger geweest en toen ook al 20 kilo elke keer aangekomen en na de bevallingen is het erook weer eraf gegaan zonder te veel doen... gewoon goed en normaal eten en dan is er niks aan de handje... Zolang het met de baby goed gaat is er niks aan de hand... daar letten de verloskundige in principe niet meer op he hoe zwaar je word...
 
hey meid,

weet hoe je je voelt.
Ben bij mijn eerste zwangerschap 32 kilo aangekomen. Woog in het begin 50 en eindigde bij 82 kilo. Gelukkig alle kilo's weer kwijtgeraakt. (maar nooit meer een echt strak velletje teruggekregen;-))
Voelde me echt zwaar beroerd met al die extra kilo's.
Maar je, niks aan te doen. Nog even en dan raak je ze wel weer kwijt.
Groetjes hanneke
 
Ha,

enige tip die ik je kan geven is eet of drink maximaal 2 stuks fruit of vruchtensap (dubbelfriss/sinasappelsap etc). Bij 2 stuks fruit geen sap meer drinken

Mijn eerste was ruim 9 pond(!) terwijl ik van mezelf rond de 55 kilo weeg en zo'n 14 pond was aangekomen. In het ziekenhuis vroegen ze achteraf of ik veel fruit en sap had gedronken. Ja ik had netjes 2x per dag fruit gegeten en (toen) midden in de zomer veel dubbelfriss gedronken.
Nu zit ik dus al weken aan de flesjes water, kan ik in elk geval gewoon fruit eten
Maar succes en dat afvallen komt vast tzt wel, geniet vn je zwangerschap
 
Ik ben goed aangekomen, ik weet alleen niet hoeveel..dan zou je namelijk je gewicht moeten weten.. Ik wil en durf niet op de weegschaal..
Ga alleen wegens omstandigheden geen bv geven dus ben heel bang dat de kilo's er niet meer afgaan aangezien ze voor de zwangerschap ook al geen afscheid wilden nemen met welk dieet of welke dietiste dan ook, maar dat is van latere zorg...

Ik begrip goed hoe je je voelt.....
 
hey femmmke

Ik heb ook geen borstvoeding gegeven en ben al mijn 32 kilo die ik aangekomen ben ook kwijt geraakt. Dus hoeft niet perse met borstvoeding te maken te hebben. (dieeten weet ik niks van)
Maar misschien een kleine geruststelling.
grtz
 
Terug
Bovenaan