Oeps alweer 28 jaar!

Fijne verjaardag!!!

Ik kan nog niet met jullie meepraten, want ik ben pas 23, maarre...kop op meiden!
Je bent zo jong als je je voelt!!

Liefs Annet

gefeliciteerd! 28 is een mooie leeftijd! Ik geniet na vandaag nog 2 daagjes van het feit dat ik ook 28 ben....29 april word ik 29....die dertig zit er dus aan te komen!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Gefeliciteeeeeeeeerd! Ben vorige maand ook al 28 geworden, ja meid, de 30 komt al in zicht!

Geniet van je verjaardag!!

Groetjes, Marieke

gefeliciteerd
lang zal je leven 2x
in de gloria               2x
hieperdepieop hoeraaaaa28x

GEFELICIFLAPSTAART!!!!

30 Klinkt   niet zo eng als het werkelijk is hoor...     ( ik ben 30......     )
Ik ben ook maar 1.60 en word vaak nog geen 25 geschat, hahaaha! En als ik mijn best met haar en en make-up, geloven ze me al helemaal niet meer, hihi!

En als je het echt erg vind moet je op de pg gaan werken en zeggen hoe oud je bent en daarna in welk jaar je bent geboren.. Zo blijf je eeuwig jong,,, ( voor wie hem snapt:)

-X- Marieke

Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!! 28 pfff nog 2 maanden ben ik het ook ...we worden oud!

Jeeeeeetje wat zijn jullie allemaal nog jonge blaadjes...... zijn er ook een paar van mijn leeftijd   (36) of ben ik de oppermama ?????? hahahahha

Ahum, ik ben bang dat ik hier de "oppermamma" ben: ik wordt in juni 38! Manlief wordt in juni 40 en het gebeurt ons zeer regelmatig dat mensen tegen Fabio zeggen: Ben jij lekker met opa en oma op stap?
Ik weet dat ik er niet uitzie als 21 maar dit vond ik echt wel een beetje een belediging!
Maar ja nu kan ik me er niet meer druk om maken hoor. We zijn supergelukkig met ons kleine mannetje en dat is het enige dat telt, ongeacht je leeftijd.

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan