oeps... gezondigd hahahahaha

A

Anoniem

Guest
ohhhh ik koin t niet latennnnnnnnnnnnnnnnnnn

normaal zou je geen leverpastei mogen eten is mij verteld

nou vandaag kon ik t niet bedwingen hahaha

ikheb dus een heerlijk broodje leverpastei gegeten !!!!

erg he

voel me schuldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maar kon t niet laten liggen in de winke;

heb zelfs de helft van de boodschappen vergeten mee te nemen zo snel wilde ik naar huis!!!!

hahaha

erg he ??

hebben jullie dit ook?

groetjes renata

ik heb ook gezondigd ik heb gehoord dat je geen hamburgers mag eten nou was ik op de kermis en ik had super zin in een broodje hamburger ik heb aan die man gevraagd of ie hem goed wou doorbakken.
mn man zei dat ie wel goed was maar ik bleef wel 10 keer kijken want ik d8 dat ie een beetje rose was maja ik zie zoveel dingen nu die er niet zijn :eek:

liefs brigitte

Hoi,

meiden dat geeft allemaal niks hoor kan geen kwaad.
je moet alleen niet d ehel dag leverpastei of hamburgers eten maar een sneetje per dag mag wel hoor en ja een hamburger af en toe kan ook geen kwaad hoor.
Gewoon blijven eten waar je zin in hebt maar wel met mate meiden.

ik zelf heb ook gewoon laatst franse kaas gegeten hoor.

Succes.

Liefs van mij

Zolang je het met mate doet mag je eigenlijk alles wel eten hoor.
Het enige waar ik mij streng aan houdt is het niet gebruiken van alcohol, tabak of drugs (niet dat ik dat anders wel deed hoor hihi)

Groetjes Lillian

hihiihihiihi

wel grappig dat je dat zo zegt.... ik heb zelf ook gezondigd hoor... laatst macdonalds gegeten... dat vind ik zooooo lekker!!!! vd rest eet ik gezond,drink niet rook niet meer,dus ach ja heel af en toe mag het hoor!!!!

hoe voelen jullie je?? en hoe ver zijn jullie??

liefs cenn (vandaag 8wk)

Mag je ook geen MacDonalds? waarom niet dan?
Van pate, brie en filet wist ik het wel, maar niet van deze!
Zijn er nog meer dingen waar ik rekening mee moet houden met eten?
Heb ook al braaf op de site van voedingsinstituut gekeken.
Schepijs mag ook niet geloof ik he, of is dit ook een fabeltje.
Ik weet het niet meer hoor.....

Gr Patries 8wk

dames het spijt me moet echt even reageren. geloof niet alles wat je leest of wat ze zeggen hoor want mensen zeggen zoveel.

je mag best brie alleen nederlandse brie want daar zit gekookte melk in. in franse brie zit ongekookte melk en die kan listeria bacterie bevatten. (au lait cru staat er dan op)
je mag wel kaas op pizza die verhit is zoals mozarella, (dat zie ik vaak voorbij komen die vraag)

je mag best een boterhammetje met smeerleverworst alleen let erop dat je een beetje erop doet en niet dagelijks, in   lever zit vitamine a en die kan ervoor zorgen dat de hersentjes niet zo goed groeien. dus de eerste drie maanden kan je het beter laten.

je mag gewoon macdonalds allleen je moet wel zorgen dat de sla goed gewassen is  net als met alle andere verse producten (en dat er geen kikkers inzitten haha, nee was burgerking)  

je mag best een hamburger maar hij moet inderdaad goed doorbakken zijn. en misschien kan je hem beter in een snackbar kopen  dan weet je dat de hygiene misschien beter is en dat ie gekoeld bewaard is dat weet je natuurlijk niet als je hem op een braderie koopt ofzo.

beter geen rauwe producten als file maar je mag heus weleens een boterhammetje met rosbief eten hoor tis geen strafkamp. maar met mate dus.

over alcohol en tabak zijn de meningen verdeelt ik wil hier alleen mijn persoonlijke mening over kwijt ga me nou niet allemaalbijten he!!

in frankrijk drinken ze tijdens het eten een licht wijntje, ook de dames die zwanger zijn. ik persoonlij vind het een eng idee maar volgens mij zijn er een boel prachtige   kindertjes daarzo het is tevens goed voor je bloedsomloop dan heb ik het over 1 wijntje en niet over een fles he (hihi). en ja tabak..... zo en zo slecht voor de mens en baby beter helemaal stoppen en als het echt niet lukt.... dan max 5 volgens de verloskundigen....

laat je hoofd niet op hol brengen en voor alles geld gewoon met mate en verstand..

dikke kus van deze kleine betweter. informatie kan je gewoon via babybrabbel, babyinfo.nl en ggd.nl zoeken hoor.

inimini

oh schepijs....
in nederland bij een ijszaak kan wel   maar het bevat gewoon veel bacterieen (geld ookj voor softijs trouwens) het is natuurlijk gewoon melk die erin zit maar die is op zich natuurlijk wel verhit geweest.   in het buitenland niet doen!! waterijsjes koelen de keel ook hihi.

Terug
Bovenaan