dames het spijt me moet echt even reageren. geloof niet alles wat je leest of wat ze zeggen hoor want mensen zeggen zoveel.
je mag best brie alleen nederlandse brie want daar zit gekookte melk in. in franse brie zit ongekookte melk en die kan listeria bacterie bevatten. (au lait cru staat er dan op)
je mag wel kaas op pizza die verhit is zoals mozarella, (dat zie ik vaak voorbij komen die vraag)
je mag best een boterhammetje met smeerleverworst alleen let erop dat je een beetje erop doet en niet dagelijks, in lever zit vitamine a en die kan ervoor zorgen dat de hersentjes niet zo goed groeien. dus de eerste drie maanden kan je het beter laten.
je mag gewoon macdonalds allleen je moet wel zorgen dat de sla goed gewassen is net als met alle andere verse producten (en dat er geen kikkers inzitten haha, nee was burgerking)
je mag best een hamburger maar hij moet inderdaad goed doorbakken zijn. en misschien kan je hem beter in een snackbar kopen dan weet je dat de hygiene misschien beter is en dat ie gekoeld bewaard is dat weet je natuurlijk niet als je hem op een braderie koopt ofzo.
beter geen rauwe producten als file maar je mag heus weleens een boterhammetje met rosbief eten hoor tis geen strafkamp. maar met mate dus.
over alcohol en tabak zijn de meningen verdeelt ik wil hier alleen mijn persoonlijke mening over kwijt ga me nou niet allemaalbijten he!!
in frankrijk drinken ze tijdens het eten een licht wijntje, ook de dames die zwanger zijn. ik persoonlij vind het een eng idee maar volgens mij zijn er een boel prachtige kindertjes daarzo het is tevens goed voor je bloedsomloop dan heb ik het over 1 wijntje en niet over een fles he (hihi). en ja tabak..... zo en zo slecht voor de mens en baby beter helemaal stoppen en als het echt niet lukt.... dan max 5 volgens de verloskundigen....
laat je hoofd niet op hol brengen en voor alles geld gewoon met mate en verstand..
dikke kus van deze kleine betweter. informatie kan je gewoon via babybrabbel, babyinfo.nl en ggd.nl zoeken hoor.
inimini