OEPS??!!

pfffff ik zit op eieren en barst van de zenuwen.
ik zal jullie vertellen waarom.

mijn man is in april gesterilliseerd en word in juli pas getest of het gelukt is. mijn mirena is vlak daarvoor vewrwijdert omdat ik er heel ziek van was. kreeg gelijk weer goede menstruatiecyclus. nu zijn we heel voorzichtig omdat we nog niet weten of het veilig is. tot 1 keertje, ik zei nog denk er om. maar voordat we het wisten was het te laat. nu ben ik dus al een week overtijd en begin een beetje het vermoeden te krijgen dat ik wel eens zwanger kan zijn. en daar hadden we echt geen rekening meer mee gehouden. hoe maoet dat nu??? abortus is geen optie. kan natuurlijk nog ongesteld worden, maar een week overtijd is wel wat heftig. pfffffpffffffpffffff

ongeluk zit in een klein hoekje na ongelukje....
Het is een wonder dat het je zo lukt vrienden van ons zijn al jaren bezig ..

maar als je het zeker wil weten doe je een test ben je ook van je spanning af .. als het niet zo is ..dan weet je het zeker .. miss wordt je dan wel ongesteld omdat je er nu mee zit .. kan het dat je menstruatie ook achter wegen laat..

ik zou getest hebben was nix voor mij.. 1 week kon ik niet in onzekerheid zitten ..

Als het wel zo is dan kunnen jullie nog op tijd alle opties bekijken ..

dank voor je medeleven.

bij beide meiden werden de testen pas na een week overtijd positief, dus zou dan voor niets zijn.
en bij de meiden heeft het best wel even geduurd voordat het eindelijk raak was. dus dit zou dan wel dubbel wonderbaar zijn. maarja als het zo is dan is het zo en moeten we ons leven daarop aanpassen. onze woning is al in de verkoop. dus uitkijken naar iets ruimers. ik ga morgen een test ophalen. maar het idee kan me even niet loslaten.

Terug
Bovenaan