OEPS??!!

he dames

het viel gelukkig mee allemaal haha.
de test was negatief, maar ik kreeg daarna erge buikpijn. die heeft 3 dagen aangehouden. vanmorgen op de huisartsenpost geweest en daar heb ik wat gekregen om de menstruatie weer op gang te krijgen. volgens de arts kwam het van het ontzwangeren, dan raakt het lichaam soms in de war.

pfffff...
Bij mijn "pufclub" zaten 4 meiden die binnen 3 maanden na de eerste alweer zwanger waren van de tweede! Moet er nu echt niet aan denken. Zeker een derde...
Nou even opgelucht adem halen. En lekker ontzwangeren!

hey
Fijn dat je in ieder geval weet waar je aan toe bent!
Wat heb je gekregen voor de menstruatie als ik vragen mag Ik heb het namelijk nog steeds niet gehad en ben als het goed is niet zwanger pfff moet er niet echt aan denken durf gewoon geen test te doen hahaha.....Ik had dit bij mijn oudste ook hoor dus vandaar dat ik me ook niet teveel zorgen maak of ik zwanger ben hoor toen ben ik even aan de pil geweet om het weer op te wekken maar dat wil ik nu liever niet vandaar mijn vraag

volgens mij iets hormonaals met oestrogenen. ik kreeg gewoon 1 tabletje mee in een potje en de naam weet ik niet meer. je kan er vast naar vragen bij je huisarts.

Oke bedankt mijn collega had het ook over iets maar ze raade mij dat af want daar ging je hele hormoonhuishouden op z'n kop van staan niet iets waar je o zit te wachten heb zo ook wel gnoeg aan mijn hormonhuishouding namlijk haha Maar is dat bij deze ook?

nou ik moet zeggen dat ik er geen last van heb gehad. de menstruatie was de eerste dag wel heel zwaar maar nu normaal. normaal gesproken kan ik slecht tegen hormonen, maar dit merk ik eigenlijk niet. en ja misschien ook omdat de hele boel nog op de kop staat haha!!

Terug
Bovenaan