Oepsie het zijn er twee

Hi..

Nou het zit bij mijn man in dr familie dus vabdaar dat we wisten dat we moesten gaan testen!

Zwangerschap van een tweeling is een stuk heftiger merk ik.

Sinds 2 weken slaap ik wel echt slecht zoals je mekrt... ik ben nu al 2uur wakker! En ben al sinds week 5 erg misselijk sinds week 14 heb ik er tabletten voor die opzich goed werken! Nu vooral misselijk omdat rde jogens steeds hoger komen te.liggen dus ook tegen me maag en longen aan.. ze hebben inderdaad 1 plancenta maar wel 2 vliezen.. dus gunstig! Mijn gynaecoloog laat me niet langer dan 37wkn lopen dus dat begint al te korten! Ik moet elke 2 weken op controle ene keer met groei echo andere keer alleen bij de gyn. De jongens doen het perfect en zitten op de normaallijn qua groei ze zijn ook telkens precies even groot wat ik telkens weer verbaasinwekkend vind.

Het was een shock ja maar ik was vooral super blij dat ik eindelijk weer zwanger was.. (nu af en toe wat minder ;) )

 
Hoi Karlijn,

haha herkenbaar het in de nacht wakker liggen. Ik heb het al vanaf het begin van de zwangerschap doordat ik zo misselijk ben. Wat echt grappig is want bij mijn zoon had ik echt nergens last van. Wat voor medicijnen slik jij ervoor? Als het niet minder gaat worden is het wellicht een idee voor in de toekomst... Wellicht een stomme vraag? Maar dit zijn jullie eerste kindjes toch? Maar niet je eerste zwangerschap?

Je verhaal klinkt inderdaad gelijk aan aan die van mij. Ik ook 2 vruchtzakjes en dunne scheidingswand met 1 placenta. Ik hoop dat bij mij die groei ook zo evenredig gaat straks. Ik moet ook vanaf wk 14 strak onder controle iedere twee weken. Vind ik stiekem ook wel fijn haha.

Ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat met de ruimte straks... Bij m'n vorige zwangerschap had ik alleen op het eind last van zuur en z'n billetjes tegen m'n ribben, maar goed hij was alleen haha. Wat hebben jullie gekocht voor de kinderkamer? Een gedeeld bedje? Twee ledikantjes? Naar wat voor wagen hebben jullie gekeken? Ik vind het leuk maar word ook echt kriegel als ik denk aan alles wat we nog moeten regelen haha.

Ik hoop dat je vannacht lekker ligt te slapen!!
 
Hoi gerbuiker 920...

Nou wij hebben al een spuit van 3jaar rondlopen.. daarnaast ook afgelopen jaar een huis zelf gebouwd en mijn man is per januarie met een nieuwe baan begonnen.. beeje een hectisch jaar dus! Onze 1e is gewoon heel snel en natuurlijk gekomen dus was een verrassing wat we aan icsi moesten beginnen!

Ik gebruikt emesafene via de huisarts al sinds weer 14 ofzo.. ik heb echt heel regelmatig geprobeert te stoppen maar nog steeds niet gelukt.. naja als ik de dag door kom met 1 pilletje per dag doe ik dat gewoon lekker hoor..

Wij haddennatuurlijk nog heel veel van de ons zoontje guus dus hebben er 1 ledikant bij gekocht en maxi cosi gehad van nichtje.. ook alweer heel veel kleren van andere grhad die te klein zijn voor uun kinderen.. echt lief!

Kinderwagen hebben we een bugaboo donkey gekocht ( wS een showroommodel bij prenatal dus mega veel karting en geluk) en ben er nu al heel blij mee eigenlijk! Verder hebben we een tweeling wiegje gekocht via marktplaats.. we willen ze de eerste paar maanden lekker bij ellaar laten (als dat lukt) en dan langzaam aan uit elkaar halen en dan eigen kamertje geven die op elkaar lijken maar ook  niet hetzelfde zijn! Wil ze ook niet hetzelfde gaan kleden!

Weten jullie al wat jullie willen? En wil je het geslacht weten?
 
Hoi hoi, ben ik weer.
Ja sorry, zie niet goed waar ik mn naam kan veranderen op de site.

Ow nee joh, dat is druk en hectisch inderdaad. Wat bijzonder inderdaad dat jullie voor de icsi moesten dan. Was het voor jullie in 1 keer raak met icsi? En met betrekking tot het pilletje heb je echt helemaal gelijk!

Bij mij schommelen de dagen nu nog. Ene dag redelijk, andere dag niks en dan opeens kroelen met het toilet. Dus ik geef het volgende week gewoon aan als ik misselijk blijf, want als ik het kan voorkomen, graag!

Okee wij zitten ons nu echt nog op alles te oriënteren. Ik zag de tweelingwiegjes voorbij komen. Echt nog geen idee wat we gaan doen...
De kleding daar hebben we echt heel erg dezelfde visie in hihi. Ik wil ze ook absoluut niet hetzelfde kleden. Lekker eigen persoontjes laten zijn.

Ik mocht weten wat het geslacht was (uitslag vlokken), maar bij mn zoontje was het ook een verrassing, dus we laten het voor nu ook een verrassing zijn. Ik vind het (in tegenstelling tot mijn 1e zwangerschap) al zo snel gaan nu! Nog maar 24 weekjes tot de ontknoping ;-).

Ben heel benieuwd hoe jullie straks je draai hierin gaan vinden.

gr. Fleur
 
Terug
Bovenaan