Officieel in de MM...

Ha Sparkle,

Na een week vakantie ben ik weer terug en gelijk gaan kijken yhoe het met je gat. Wat fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Ik hoop ook dat jullie er goed uit komen met zijn allen en dat ze je kunnen helpen op een manier die jullie fijn vinden.

Ik duim hard voor je mee en ben benieuwd naar de uitslag vna de eerste onderzoeken.

gr.
Wenser

hey meiden,

bdankt voor de berichtjes!
@ Wenser: blij weer wat van je te horen! :) miste je al ;-)
@ Esk, wij wonen niet in NL, en t wordt hier niet vergoed :-( Hoe gaat het met je verder..? kun je volop genieten? of ben je nog steeds n beetje terug houdend...
Ben zelf bang dat als het ooit zover komt dat ik lang in spanning zal zitten....

grtjs Sparkle

Ha Sparkle,
Ik ben al weer 23 weken (het gaat echt heel snel) en ik voel de baby goed bewegen en dat geeft heel veel rust. De eerste 12 weken zijn het ergst geweest want dan is alles toch nog onzeker. Maar nu gaat het helemaal goed. We zijn druk bezig met het kamertje en zo.

Ik hoop dat jij ook snel kunt starten en dat je snel zwanger bent!

Succes! Esk

@Esk, mooi....fijn dat je er zo blij en zeker van kunt zijn....gaat echt hard idd he...je wilt het waarschijnlijk wel n beetje vast proberen te houden ofzo...
Hoe gaan jullie om met de gedachten voor een eventueel volgend kindje, of vindt je dat nog te veel toekomst muziek..? Daar denk ik dan ook weer over na...

x Sparkle

Ha Sparkle,
Nou, daar denken wij ook wel over na. We weten dat de tijd begint te dringen (ik heb niet zoveel reserves meer, zal ik maar zeggen), dus als we wat willen dan moet het toch "snel". Ik hou er namelijk sterk rekening mee dat een eventuele tweede ook via IVF moet komen (dan valt het niet tegen). Ik heb me wel voorgenomen dat ik dus niet weer met IUI's en dergelijke ga rommelen. Het is meteen IVF en ik ga net zo lang zoeken totdat ik een ziekenhuis heb wat het met me eens is (als dat niet het geval zou zijn). Maar eerst dit maar 's tot een goed einde brengen... ik heb geen idee hoeveeel "werk" een kleintje is en hoe makkelijk/moeilijk wij in het ouderschap rollen. Dat zijn natuurlijk ook factoren die tellen.
Groetjes, Esk

Hoi Esk

ik ken iemand die was in behandeling bij geertgen, en voor het 1e kindje hebben ze uiteindleijk icsi gedaan en is aangeslagen, nu zijn ze dus bezig voor 2e kindje en hebben ze daar wel nog een keer iui gedaan maar wel maar 1 keer en toen weer icsi, maar is helaas niet aangeslagen.

Maar goed om te horen dat je zwangerschap zo goed verloopt en je meot maar eerst eens genieten en over een jaartje kun je het beter bekijken.

Geniet ervan.

Gr Wendy

He meiden,

Esk: wat fijn dat alles goed gaat. Hier ook alles goed, loop 3 a 4 weken achter op jou Afgelopen week heb ik mijn 20 weken echo gehad en gelukkig was alles goed!

Wendy: ik duim mijn duimen blauw voor jou want het is je NOD vandaag toch? Sterkte meid!

Sparkle: is het bericht al een beetje beland en hoe voelen jullie je nu samen?

Dames, de zon schijnt vandaag wel weer, toch een beetj lentegevoel. Ik hoop dat iedereen een fijn weekend heeft!

xxx
Wenser

Hey meiden,

Hoe is t...? hier wel goed...ben eigenlijk redelijk relaxed de laatste paar dagen, maarja, uit ervaring weten we dat dit zo weer om kan slaan.
Vandaag heel de dag druk geweest, en t speelt natuurlijk wel altijd mee in je hoofd...maar veel, heel veel nadenken nu steeds...
We hebben nog steeds vragen, maar we hebben het adres van een deskundige gekregen, waar wij al onze vragen aan kunnen stellen. Dat geeft wel n fijn gevoel...Het begint nu wel n beetje in te zinken...maar nog steeds wel spannend omdat de arts aangaf, dat de resultaten van de test, nog best toonaangevend zullen zijn straks.
Mn man heeft nu wel echt het idee van, op de gewone manier is de kans, medisch gezien, toch wel echt klein...Altijd nog hoop houden natuurlijk. Je hoort nog best wel vaak wonderlijke verhalen...maar daar kun je natuurlijk ook niet op gaan rekenen.

Nou, ik heb n lekker lang weekend vrij, maandag ook! dus genieten..
Jullie ook alelmaal fijn weekend!

x sparkle

Terug
Bovenaan