oh balen iemand advies

Al de verloskundige bij jou komt, heeft die ook een auto bij zich en kan ze je dus   meenemen naar het ziekenhuis? Er is vast nog wel tijd dat je moeder kan komen om op je andere kindje te passen. Of moet je al in het ziekenhuis bevallen?Je kunt toch ook niet zelf gaan rijden als je aan het bevallen bent?!
Lijkt me zowieso dat je hulp nodig hebt bij vervoer!
Maar ik zou me er maar niet al te druk over maken hoor, als het echt nodig is kaner altijd een ambulance ofzo komen!  Het loopt vast wel los dat je op tijd iemand bij je hebt!

succes ermee

gr. Klarie (34w5d)

nee maak me ook niet zo druk meer. En wat betreft me zoontje, als we zelf nog de auto hadden kon me vriend hem eerst wegbrengen, want zo vaart zou het hopelijk  niet lopen. Maar ik denk dat me moeder er ook wel op tijd zal zijn zodra ik de 1e wee voel bel ik direct!

Bedankt voor de tips!

Gr. Nancy

Klinkt je waarschijnlijk heel maf in de oren maar als de nood aan de
man is en je ziet dat de buurvrouw thuis is met de auto dan vraag je
heus wel... ja sorry maar zou je me weg kunnen brengen zeker als ze
zelf kinderen hebben......

Tenmiste zo ging dat hier... en ik heb de buurvrouw helemaal van de
andere kant weggebracht ik stapte net uit mijn auto toen haar vriend er
aan kwam crossen... Hup mijn dochter er weer in, zij dr naast vriend
voorin tas achterin... had ze nog niet klaar dus kon ik ook nog even
zeggen en weg... ik spreek ze nooit meer maar ach ze waren wel mooi op
tijd

Jip (mama van Sarah en in april van...)

Ik had dit onderwerp al gelezen en moest er gisterenavond ineens weer aan denken.

Met mijn oudste dochter moest ik gisteren met spoed naar de huisartsenpost en wat denk je tank bijna leeg. Ik moest dus eerst tanken. Toen dacht ik , ik heb dan wel een auto en dat probleem van jou heb ik niet, maar ik moet dan wel zorgen voor een gevulde tank op het moment.

Miep

Jaja, die tank moet gevuld zijn, anders kom je nog niet ver! Maar dan mijn verhaal: mijn  vliezen braken en er volgde meteen een heftige wee, gevolgd door nog  vier binnen 10 minuten.  Daarna begonnen direct de persweeen, terwijl de VK er nog niet was. Al met al is, nadat mijn vliezen braken, na 2,5 uur ons dochtertje geboren. Om die reden zou ik bij een volgende zwangerschap ZEKER de buren vragen standby te staan, just in case! Iemand schreef het al: iedereen is volgens mij bereid om een zwangere vrouw bij te staan wanneer nodig. Ik denk dat ze zich eerder vereerd voelen dan gebruikt als je het ze zou vragen. Gewoon doen, voor je eigen gemoesrust. En weet je: je zult zien dat het uiteindelijk niet eens nodig is. Ik zou om medische redenen in het ziekenhuis bevallen (eerdere vroeggeboorte) maar alles ging veel te snel en ik kon er niet eens meer komen. Dat werd ineens thuis, op de bank ik de woonkamer. Heel veel succes hoor!

Groet,

Anouk

Terug
Bovenaan