oh hoe hou ik het vol

Zolang jij geen (arbo)arts hebt gezien mag jouw baas je niet verplichten om te komen op therapeutische basis. En als je wat overkomt op welke manier dan ook dan zijn zij er ook niet voor jouw hoor dus denk goed na voordat je wat doet en anders blijf je lekker thuis!!

Succes!!

xx

ja jij bent ziek dus jij bent thius
wil de baas jou verplichten moet hij jou eerst langs de bedrijfsarts sturen om zijn gelijk te krijgen dus het werkt net andersom!
maandag alsnog aangeven op werk en niet meer werken.

en als ze iemand extra konden regelen kan die al jouw taken doen toch? hoef jij niet voor te komen
dat er geen inval is is niet jouw probleem, daarvoor heb je crisisdienst van uitzendburo's en andere oplossingen wat jouw baas de verantwoording is en niet de jouwe

hopelijk zit je nu thuis

Moet??!! Jeetje wat een begrip zeg van je werkgever (NOT!!!). Ga op je strepen staan en neem desnoods een brief mee van je verloskundige waarin staat dat je niet mag werken. Het gaat tenslotte om je eigen gezondheid en die van je baby.. Het is niet kwestie van niet willen maar simpel weg niet kunnen. Ik zou behoorlijk over de zeik zijn als mij dit overkwam. Speel het desnoods door aan je bedrijfsarts. Succes he!!

Volgens mij mag je werkgever niet eens vragen waarom je je ziek meldt en mag al helemaal niet voor je bepalen of je ziek genoeg bent om thuis te blijven of dat je nog naar je werk kan komen. Wat een eikel. Ziek is ziek en je meldt je niet ziek als je nog een mogelijkheid ziet om te werken.
Ik lees tussen de regels door dat je in de zorg werkt?? Daar doen ze vaak moeilijk ivm onderbezetting, maar dat is jouw probleem niet zeker als er al een extra persoon voor je rond loopt. Ik zou anders de vk een brief laten schrijven waarin staat dat zij werken helemaal af raadt. Dan is die discussie gelijk van de baan.

Sterkte meid! En hou je taai!

ze mogen het vragen maar jij hoeft het niet te vertellen
dan komt de bedrijfsarts en daar moet jij wel tegen praten

dus ook dan komt eerst die arts in beeld voordat ze jou mogen verplichten met een werkopdracht

OR!!! die weten hier ook veel van hoor

Precies zoals het dus bij ons ook gaat....hier beslist de werkgever of je ziek bent of niet,zo belachelijk
je kan hier dan ook aangepast komen werken,zit zelf ook in de zorg en zo te horen is het overal,je moet eerst halfdood gaan voor je thuis blijft.of buikgriep dan hebben ze ook graag dat je thuis blijft om de boel niet te besmetten.....maar hoofdpijn of zwanger?no way dat je dan zomaar thuis kan blijven................
liefs jootje

Terug
Bovenaan