Oh jee wat nu????

Goed, ik heb besloten volgende week wel aan het werk te gaan, want dan is de leidinggevende   nog niet terug van vakantie.

Dan kan ik mijn cliënten nog even zien en mijn papier werk mooi op orde maken.

Mijn huisarts is volgende week terug van vakantie. Hem zal ik de situatie voorleggen. De 7e moet ik naar de vk voor controle. Ook daar zal ik het verhaal aankaarten en om advies vragen.

Zoals ik mij nu voel ga ik vanaf de 2e week van augustus de ziektewet in, als het mens terug komt.
Maar dan heb ik in ieder geval mijn zaakjes voor elkaar.

Wat daarna komt zie ik wel, ik bekijk het maar even  van week tot week en dag tot dag....

Afgelopen week heb ik dus wel gewerkt, maar vraag me niet hoe!

Elke dag na het werk migraine en op mijn vrije dag ook hele dag ziek op bed gelegen.

Vanmorgen bij dr geweest. Die was blij dat ik gekomen was.

Gistermiddag ben ik door collega naar huis gestuurd ivm nieuwe koppijn.

Vandaag moest ik ook nog in de ziektewet blijven van huisarts, eerst laten onderzoeken hoe het gaat met het kind. Stress schijnt toch wel negatieve invloed te kunnen hebben op groei en nieren?!

Dus ff afwachten was de vk straks zegt!

Morgen komt de muts van een leidinggevende terug van haar vakantie, yeg!

Vandaag bij huisarts en verloskundige geweest.

Met het kindje is alles goed, het groeit heerlijk, hartje gehoord en ons popje ligt met het hoofdje naar beneden.

In overleg besloten in ziektewet te blijven en eerst   in overleg te gaan met de arbo arts.

Mijn hoofd knalt door de migraines bijna uit elkaar, toch voel ik mij schuldig over thuis blijven.

Helaas, 't is even niet anders denk ik!

Hai Gabrielle,

Fijn om te weten dat het met je kindje allemaal goed gaat ondanks alles!
Ik snap dat je je schuldig voelt over het thuis blijven, maar op dit moment zijn jij en je kleintje het belangrijkste dus hoef je je niet schuldig te voelen. Zie het zo: je zorgt   door thuis te blijven alleen maar heel erg goed voor je kleintje!! En wat is nu op dit moment het belangrijkste??? Juist je baby!

Groetjes
Wilma

Vanmorgen bij Arbo geweest, was eerst bloed nerveus.
Nergens voor nodig, vol begrip.
Nog 2 weken volledig vrij, eerst uitrusten, daarna 50% werken 2 weken lang en daarna wel weer verder zien..... Het liefst nog ff volledig werken 1 a 2 weken zodat periode voor zwangerschapsverlof goed afgesloten kan worden...
Dat is voor tijdens de bevalling beter en voor er na als er weer gewerkt moet worden....

Nou ik ben er wel blij mee!

Groet G.

Nou, na 2 wkn ziekthuis zitten en 1 week 50% werken is de kogel door de kerk.

Een gesprek met leidinggevende gehad + collega + P&O en rood stotterend probeerde mw. de situatie te sussen door te zeggen; ja dat had inderdaad anders gekund!

Haar ego is nog te groot om fouten toe te geven of voor excuus.

Maar maakt niet uit, ik heb 2 wkn geleden gesolliciteerd en ben aangenomen na mijn zwangerschapsverlof.

Moet nu nog 4 tot 6 weken werken en zij kan van mij het heen en weer krijgen. Die gaat het sowieso nog moeilijk krijgen, haar gebrek niet dat van mij!

Onze vertegenwoordiger zei: G, ga niet weg! We kunnen toch niet zonder je? Ik zei: ja als de juiste persoon dat nu ook eens zei of liet blijken?!

Goed, heb zin in andere baan heerlijk, minder uren werken, vaste tijden, meer salaris. Wie wil dat niet?! Kijk er nu al naar uit!

Groetjes

Nou dat is in iedergeval iets leuks om naar uit te zien!!

En zo aan de reacties van andere collega's te merken waarderen zij jou wel!!

Veel succes in je nieuwe job!!! (na je zwangerschapsverlof)

Renata.

Terug
Bovenaan