oh meiden help alsjeblieft, wie heeft er een antwoord.

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

ik heb een vraag...
zit in de zenuwe want heb net een zwangerschpatest gedaan en nou lijkt er wel een heel vaag 2e streepje te zitten mijn vriend ziet hem ook.
ik weet dat altijd gezegd wordt, een streepje is een streepje, maar dit is echt een heel vaag streepje. het is als het war e een heel licht stippellijntje die samen een streep vormen.

nou ik hoop snel een antwoord van iemand te krijgen.

liefs een zenuwachtige Nathalie.

hoi nathalie

ik zou als ik jou was toch gewoon morgen nog eens testen, en dan met ochtendurine want dat is natuurlijk het meest geconcentreerd,
ik hoop voor jou natuurlijk dat je zwanger bent, maar ik weet inmiddels uit eigen ervaring dat een zwangerscapstest ook wel eens door kan lopen(de vloeistof dan he?) en dat zie je idd een heel vaag gestippeld lijntje, (dat had ik namelijk ook de vorige ronde), maar natuurlijk kan het ook zijn dat je echt zwanger bent, het enige wat ik je aan zou raden is om toch even met ochtendurine te testen morgen ofzo,
in ieder geval heel veel succes met afwachten nog even (ik weet hoe moeilijk dat is en zeker nu in jou situatie, is het nou wel of niet.....) maar misschien heb je morgen wel een goede duidelijke streep en dan is het toch het wachten wel waard geweest toch?????

probeer nog iets leuks te doen vanavond ofzo, dan gaat de tijd lekker snel voorbij!!!!

succes en laat het even weten als je iets meer weet he???
liefs venessa

hoi venessa,

bedankt voor je snelle reactie.

ik denk   ( als ik me in kan houden) dat ik zondag een nieuwe test doe want ik heb er nog 1 in huis en dan heb je toch weer een dagje langer gewacht. en ik moet het weekend werken dus als ik hem dan 's morgens doe dan moet ik meteen weg naar mijn werk...ik ben wel volgens mij 2 dagen over tijd? ohh, ik ben normaal heel rustig maar ik wordt er nu echt zenuwachtig van, zit in ronde17, dus zou erg fantastisch zijn.

nou ik laat het weten hoor.

liefs Nathalie.

Hoi Nathalie,
Oh wat superspannend!!!!
Ik  heel hard voor je!!!!
Liefs Melanie

Hoi Nathalie,
En hoe is het gegaan vandaag???
Had je nog getestd of wacht je echt tot morgen, vindt ik knap als je dat kunt!!!
Nou ik ga hard voor je duimen, dan okmt het goed hoop ik voor je !!

Succes!!!

Liefs Sandy

hoi meiden,

echt onwijs leuk dat jullie allemaal zo meeleven.

nou ik loop echt op een roze wolk hoor, ben aan de andere kant wel zo bang dat het niet zo is.
ik weet dus niet precies wanneer mijn eisprong is geweest , maar hij is wel geweest want dat zagen ze in het ziekenhuis in mijn bloed maar ik denk dat ik nu 3 dagen overtijd ben!

ik heb vanmorgen dus weer een test gedaan en ... het zelfde als gister: weer een heel vaag tweede streppje maar na ongeveer een kwartiertje was hij weg.
en wat ik ook vreemd vind is dat het eerste streepje een blauw streepje is en het tweede streepje een zwart stippel streepje.
dus eerst dacht ik nou ja misschien was hij vuil of liep het door ofzo., maar vanmorgen dus weer het zelfde streepje.
ik had verleden week ook een test gedaan en toen was er niks te zien, dus ook niet een vaag stippel streepje.

ik ga straks ook nog een clear blue test doen 9 waarschijnlijk ben ik gewoon te vroeg met testen) maar even voor de zekerheid en dan nog morgenavond en als er dan nog niks duidelijks uit komt ga ik het even een paar dagen laten rusten.

nou ik hoop het zo, ben zo bang dat ik me zelf voor niks blij aan het maken ben, normaal probeer ik eigenlijk aardig nuchter te blijven om mezelf te beschermen maar dat lukt nu even niet.

nou ik ga even testen jullie horen het zo van me.

liefs Nathalie.

Terug
Bovenaan