oh meiden help alsjeblieft, wie heeft er een antwoord.

hé daar ben ik weer,

ik wilde nog even een keertje zeggen dat ik het zo onwijs super vind dat jullie allemaal  zo met me meeleven.
alleen mijn beste vriendin en sinds vandaag 1 collegaatje weten het ( en mijn vriend ofcourse) maar je kan er helemaal met niemand over praten en dat vind ik zo moeilijk want ik ben er zo vol van.
ik heb ook echt wel een beetje het idee dat het raak is maar aan de andere kant ben ik echt zo super bang dat ik opeens de rode duivels tegen ga komen en dan is de klap des te groter.
maar ja hé?!, wat kan je er tegen doen... je kan je gevoel niet tegen houden, stiekem denk je toch; ohh dan ben ik dan en dan uitgerekend en ik ga het zo en zo vertellen.

maar ja afwachten maar weer, ik kan niet een hele week wachten met testen dus we gaan morgenavond nog maar een keer testen, als deze negatief is dan gaan we vrijdag ( als er dan nog geen duivels zijn testen).

nou we houden contact,

veel liefs Nathalie.

Heb je wel eens de digitale test can clearblue geprobeerd? Die is duidelijk wel of niet zwanger, geen vage streepjes maar ondubbelzinnige letters...
Veel succes!

ohh meiden, nooit durven dromen dat het zover zou komen maarrrrrrr ik ben zwanger.
heb net weer een predictortest gedaan en... een licht rose streepje.

het is nog zo ongelooflijk, ik zit te shaken.

nou echt ik hoop dat jullie allemaal volgen.

en nieke, hoe staat het er met jou voor?

echt super bedankt voor julie steun de afgelopen dagen hoor!

heeeel veeeel liefs Nathalie.

Het was spannend, maar het wachten meer dan waard
Hier ook nog eens gefeliciteerd

ooo suuper dat je eindelijk weet dat je zwanger bent, van harte gefeliciteerd van mama loes, ik hoop ook dat mijn cb test morgen positief is.... na 68 dagen overtijd...
ga er van genieten!!!

Oh super Naat :D

Hier nog steeds geen nieuws.

De testen blijven negatief (denk ik) dus ik ga een week wachten met testen.

Mijn 1e 3 testen waren wel vaag, maar ook wel duidelijk. Je hoefde niet te turen zeg maar.

Maar wou gewoon een knal test.

De ongi is nog steeds weg. 2 weken over tijd nu.

Liefs Nienke

dus ik mag je fe;liciteren??

super he!!!

toppie!!!

classe!!!

tof hoor!!!

xxx

hey naat proficiat meid dat je toch lekker zwanger bent ondanks die rare test en knap van je dat je toch nog ff hebt gewacht met opnieuw te testen! wij gaan weer door naar ronde 8 hopelijk is het bij ons ook snel raak.meid geniet ervan groetjes miranda

Terug
Bovenaan