oh nee!

A

Anoniem

Guest
Hee meiden

Ik heb me verrekend!!!

Ik heb een klein foutje gamaakt bij de berekening van mijn ei en mijn ongi. Weet nu echt niet meer hoe het zit want weet niet meer precies wanneer de voorlaatste ongi was. Moet dus nu in onzekerheid wachten tot het zover is. Ik heb echt geen idee meer!!!
Heb gisteren dus toch maar die ovulatietesten besteld om te kijken of er misschien nog iets uitkomt, dan weet ik in ieder geval of het klussen voor niks was, of dat we nog moeten.

Ik word echt helemaal kierewiet van dat tellen. Ik wou dat ik het even van me af kon zetten, maar dat is dus nog niet zo makkelijk als het lijkt.

Nou ja, voor nu ben ik het weer even kwijt. Toch fijn   dat je hier even je hartje kan luchten!!

Ga weer aan het werk. Liefs wondernetje

He Wondernetje,

Niet getreurd hoor het komt wel goed. Niet gek worden want daar schiet je niets mee op.
Gewoon blijven proberen.

Succes.

Anu

Balen he, die onzekerheid, dat wachten etc.....

Maar eh.... "niet voor niets" en "moeten"....blijf je ook nog wel een beetje van 't klussen genieten??!!   Is volgens mij ook een niet onbelangrijk ingrediënt.

Maisie

Hoi Hoi Maisie

Is gewoon een beetje lullig gezegd van mij hoor. Ik geniet nog altijd volop, en gebruik het meer dan eens als excuus om gewoon lekker te genieten. Nee, dat moeten is echt een beetje lullig uitgedrukt.
Leuk trouwens dat je daarnaar vraagt, maar het zit echt goed.

Veel liefs wondernetje

Ik snap helemaal hoe je het bedoelde hoor!  
't is gewoon een kwestie van het nuttige met het aangename verenigen. En er zijn vervelender dingen die je moet doen voordat je iets leuks hebt.
Zoals het passen van een bh in een veel te klein pashokje met akelig eerlijk licht voor een levensgrote spiegel  voordat je thuis een mooi nieuw lingeriesetje kan showen.
Of natuurlijk heel toepasselijk: Bevallen voor je een baby in je armen hebt.

Maisie

He Wondernetje,

Ook al heb je je verrekend, gezonde zaadjes kunnen het heel lang in je baarmoeder uithouden hoor! Dus als je een paar dagen voor je ei hebt geklust is er echt niks aan de hand.

Groetjes TeHa

Hoi
Op www.babybrabbel.nl kun je een cyclusbanner maken en op je buroblad zetten. Best makkelijk!!!

groetjes Costa

Inderdaad wel leuke banners alleen moet je wel een tijd online zijn totdat de dagen bijgesteld worden. Verder zou ik dan kiezen voor het plaatje van de slang of is het een rups??? Die geeft het duidelijkst de dag aan vind ik.

Suc6!!

Groetjes Ineke

Terug
Bovenaan