oh nee!

Ben ik weer......

Ik heb dus die ovulatietesten thuisgekregen, en ben meteen begonnen met testen. de eerste dag was een heeeel licht streepje. Ik dacht, nou lekker, weet ik nog niks. De tweede dag werd het streepje al een stuk donkerder. Ik dacht dus dat mijn ei er nu dus aankwam. Nu heb ik vandaag weer getest, maar nu is het weer een heeeel licht streepje!!!!!!!!

Ik snap er helemaal niets meer van. Dat streepje moest net zo donker, of donkerder dan het controlestreepje zijn, toch?? Dat is ie dus absoluut niet geweest, maar hoe kan het dan zo schommelen?? Zou hij dan morgen wel weer donkerder zijn, ofzal die ene keer dat ie donkerder was, niet helemaal juist geweest zijn.

Wie o wie kan me helpen, ik weet het echt niet meer!!!!!?????

Alvast bedankt, liefs wondernetje

Nop helaas... hopelijk morgen ervaren lotgenoten op forum!!!
Anders eens zoeken via google!

xx

hellow !!

Ik heb de ovutesten van Clearblue en van madcare gebruikt en die van CB wareb echt goed !! Die van Madcare gaven bij mij steeds een lichtere streep dan de refrentielijn, ook wanneer die van CB duidelijk positief   was !! heb bij die van madcare NOOIT een donderder of gelijkmatige streep kunnen ontdekken dus ik koop die krengen niet meer.

Ik weet dat clearbleu behoorlijk duur is maar hij is in ieder geval te vetreouwen !!

Succes !

Bianca

Terug
Bovenaan