oh oh oh wat een twijfel.....HELLUP!!!

oei oei wat lastig.....misschien ga ik vnvnd nog eens met dezelfde testen proberen en anders morgen een CB halen....

wil zo graag blij zijn maar kan t nu gewoon nog niet. tammy, je berichtje is ect super lief en ik kreeg een beetje kriebels toen ik dat zo las.....ik hou je op de hoogte!

ik feliciteer toch langzaam ook al hoor test binnen de tijd en n vaag streepje en overtijd kan niet anders dus bij deze gefeliciteerd en vergeet niet te strooien , en bovenal vergeet niet van alles te genieten he!!!
liefs tamaar

wat lief, dank je wel hoor maar jullie kunnen je vast voorstellen dat ik t nog niet helemaal geloof? dit is de eerste keer dat ik dit allemaal meemaak dus....

nogmaals, bedankt voor jullie reacties.....zo fijn om te weten dat er mensen met je meeleven!!

kus

net nog een zelfde testje gedaan en resultaat idem; een heeeel licht 2e streepje...

morgen ga ik een CB test halen en nog een keer testen. wilde tot t weekend wachten maar ben bang dat ik dat echt niet trek hahahahha....

truste alvast meiden en bedankt voor jullie steun en lieve woorden!!

Dank je Talke!!

Ik ben echt te erg...vanochtend 2 testen gedaan; 1 dezelfde als gisteravond en 1 van de apotheek die ik ook nog had liggen.... allebei weer een heel licht streepje...
Begin er een steeds beter gevoel bij te krijgen maar heb nu besloten echt tot t weekend te wachten met nog een test. Mijn lieve vriendje neemt een CB mee uit de stad en die laat ik dan echt even liggen zodat het HCG kan toenemen...

Ik laat t weten zodra er vorderingen zijn!! Bedankt voor jullie medeleven meiden.
En eigenlijk is t heel leuk te lezen hoe positief jullie zijn maar ik durf nog niet blij te zijn. Heb goede hoop maar mijn vriend is ook nog niet overtuigd dus dat telt natuurlijk ook mee....

Naja, hopelijk tot gauw met definitief goed nieuws....

Wooooooooooooooww, nu durf ik t pas voluit te schrijven:

IK BEN ZWANGER

hahahahha, ik kon weeeer niet wachten, heb zelf de CB test gehaald en t resultaat was binnen 1 minuut zelfs al duidelijk zichtbaar..zucht...wauw...ben helemaal onderste boven!!

We gaan vnvnd uit eten met mijn ouders bij de Japanner en ik denk dat ik t ze al ga vertellen m.n. omdat ik nu natuurlijk geen rauw vis meer mag eten ...

Mijn vriendje is nu even weg maar zal elk moment terugkomen en we werken in hetzelfde bedrijf dus heb de test op zijn toetsenbord gelegd.....ben zooo benieuwd...

Oh meiden...wat geweldig, ik strooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
heel veel voor jullie en duim voor iedereen!!

liefs en een dikke kus

Terug
Bovenaan