hoi Allemaal:
@ Suusie: Dit is inderdaad frustrerend grrrr.ek keer ga je naar de wc en dan ben je het nog niet .... dus gaat er automatisch een sprankje hoop naar de gedachte of je wel zwanger zou kunnen zijn.... Oooo ik hoop het zo voor ons ... laat hetn u maar raak zijn en als het niet raak is laat dan die rd maar komen ... dan zitten we ook niet zo in spanning
@ Mexx Ann
Thnx voor je lieve reactie , ik duim ook voor jou hoor .... ?We duimen gewoon met izjn allen voor elkaar .... toch? hopen dat we genoeg duimen en genoeg glitters hebben opgevangen voor de hele gemeente hihihihi
@ Geluk1:
Ja vind ik ook ook gezellig zo lekker kletsen en je kan toch je angsten en gevoelens bij elkaar kwijt.
Tjeempie meid , das echt heftig wat je hebt mee gemaakt .... niet het minste ..... Maar vind het ook heel erg knap van je dat je je "eroverheen" heb kunnen zetten, lijkt me ook moeilijk , maar kan inderdaad wel voorstellen dat je nu zoiets heb van nu willen we er zeker een ja...Ik duim voor je hoor heel hard...
Over het voelenL : tja wat voel ik niet weet je , ben erg emo, voel me continu misselijk , de zere borsten zijn al wat minder op dit moment, maar dat verschilt per dag. Last van lage rugpijn.... Dikke, andere buik..
@ Tess:
Nou Tess , ik help je mee hopen ... hoor ... al die spanningen eromheen....
Ik ben tot op heden nog steeds niet ongi dus .... word er spannend ... hihihi
@Karin:
Das een domper he, kan het me helemaal voorstellen, hoop ook inderdaad dat ik dat niet ga hebben,maar goed dan zien we het wel toch....
Maar toch bedankt voor je lieve reactie en ik hoop dat je ook heel snel zwanger wordt ....
Dames thnx voor jullie reactie alom ... Grz Ber