oh oh oh !!!!!

Hoi

ik hoop voor je dat je zwanger bent.
Ik had het ook deze   maand. Heb normaal een cyclus van gemiddeld 26 dagen, dus toen ik nog niet ongi was een test gedaan en drie dagen later nog een. Beide negatief.
Nu ben ik sinds dinsdag ongesteld (een week te laat) en vraag niet hoe!!!

Ik hoop voor je dat het bij jou niet zo verloopt als bij mij!!

x Karin

hoi Allemaal:
@ Suusie: Dit is inderdaad frustrerend grrrr.ek keer ga je naar de wc en dan ben je het nog niet .... dus gaat er automatisch een sprankje hoop naar de gedachte of je wel zwanger zou kunnen zijn.... Oooo ik hoop het zo voor ons ... laat hetn u maar raak zijn en als het niet raak is laat dan die rd maar komen ... dan zitten we ook niet zo in spanning

@ Mexx Ann
Thnx voor je lieve reactie , ik duim ook voor jou hoor .... ?We duimen gewoon met izjn allen voor elkaar .... toch? hopen dat we genoeg duimen en genoeg glitters hebben opgevangen voor de hele gemeente hihihihi

@ Geluk1:
Ja vind ik ook ook gezellig zo lekker kletsen en je kan toch je angsten en gevoelens bij elkaar kwijt.
Tjeempie meid , das echt heftig wat je hebt mee gemaakt .... niet het minste ..... Maar vind het ook heel erg knap van je dat je je "eroverheen" heb kunnen zetten, lijkt me ook moeilijk , maar kan inderdaad wel voorstellen dat je nu zoiets heb van nu willen we er zeker een ja...Ik duim voor je hoor heel hard...
Over het voelenL : tja wat voel ik niet weet je , ben erg emo, voel me continu misselijk , de zere borsten zijn al wat minder op dit moment, maar dat verschilt per dag. Last van lage rugpijn.... Dikke, andere buik..

@ Tess:
Nou Tess , ik help je mee hopen ... hoor ... al die spanningen eromheen....
Ik ben tot op heden nog steeds niet ongi dus .... word er spannend ... hihihi

@Karin:
Das een domper he, kan het me helemaal voorstellen, hoop ook inderdaad dat ik dat niet ga hebben,maar goed dan zien we het wel toch....
Maar toch bedankt voor je lieve reactie en ik hoop dat je ook heel snel zwanger wordt ....

Dames thnx voor jullie reactie alom ... Grz Ber

Hoi meiden,

allereerst ik hoop dat iedereen heeeeel snel zwanger raakt! En ik herken het ook wel dat wachten. Ik moest namelijk 30 juni ongesteld worden en het is er nog steeds niet! Test van dinsdag was negatief dus zie het niet meer zo positief in voor deze ronde!  
als ik niet zwanger ben mogen de RD's snel komen!

xxx Linda

voor jullie allemaal

Hoi Linda,

Tjeempie das ook alweer een week geleden, ben zeer benieuwd, hoop voor je dat het wel raak is hoor.
Het kan zijn dat je op dat moment te weinig HCG hormoon in je lichaam heb, of misschien ben je gewoon een keertje laat...... Ik hoop het niet hoor wat betreft het laatste .... Maar ja ik heb ondertussen de ervaring dat je lichaam je goed voor de gek kan houden...
Laten we hopen voor ons allemaal dat het gewoon RAAK is en flink duimen dus ..

Grz Ber

hallo jarber

hoe is het bij jou bij mij nog steeds niets heb ook niet meer getest en jij
ik ben erg benieuw na het weekend ga ik nog eens testen.
nou we gaan hard duimen voor ons en al die andere die in spanning zitten

groetjes geluk 1

hey jarber!

hoe is het nu bij jou? ik ben gisterd dan toch eindelijk ongesteld geworden.... wist al dat ik niet zwanger was want had al 2 x negatief getest.... heb nu 3 cyclussen gehad 39-28-33 dus daar kan ik helaas nog niet echt van op aan.... word dus flink klussen, want geen idee wanneer mn ei nu is haha!
duim nog steeds voor jou dat je niet ongi word!

Hey meiden,

@ Geluk 1 :
Bij mij is er op dit moment ook nog niets aanwezig ....Vaag , heel vaag.... Maar goed we wachten af , krijg alleen wel steeds meer het idee dat ik zwanger ben... Ben op mijn scooter op weg naar mijn werk al liedjes aan het verzinnen en zingen (dat terwijjl ik nooit liedjes heb gemaakt hoor) en had van de week ineens zin in sate (terwijl ik dat eigenlijk niet lekker vind ) Heb ook ineens last van hyperventilatieklachten enzo (nooit gehad) allemaal rare dingen... die me heel sterk het gevoel geven dat ik zwanger ben.
Ik ga morgen testen en daarna dinsdag (dinsdag is het dan officieel een week geleden) . Woensdag was mijn laatste keer dat ik getest heb. Ben zeer benieuwd en ga keihard gillen als het zo is ... hihihihi
En ondertussen blijf ik heel hard duimen voor jullie ...

@ Suusie:

He Suusie , tjeempie meid, das weer minder, maar goed nu kan je weer flink aan de gang met klussen enzo ... Das ook wel weer heel erg fijn .. hihihi. Op naar de volgende kans , ik blijf zeker voor je duimen hoor .. echt wel ... Wanneer ben jij gestopt met de pil?

Even wat persoonlijke vraagjes aan  Suusie en Geluk  1  :

Hoe oud ben je? En ben je al lang bezig? Waar woon je? (Wat een vragenvuur he? Ik ben Bernadet en woon in het Westland . Ben 28 jaar en bezig voor mijn 1e kindje , de 17e ronde. Woon samen met mijn vriendje Jarno en hij is 30 jaar.
WE hebben twee katten en een hond.
Zo dit was het wat betreft mij......

GRz Ber

hoi jaber

ik heb net getest kon het niet laten negetief jammer maar ik heb getest met digitaal van cler bleu en ik haalde het staafje er uit en er stond een licht tweede streepje nooit eerder gehad hebben jullie daar ervaring mee ik ben 30 jaar en woon in noord brabant mijn man is 29 jaar wij zijn vorig jaar mei getrouwd in sep gestopt met de pil en in januari zwanger en 9 weken later miskraam wij hebben een hele lieve hond   nou dit was het van ons leuk om zo iet meer van elkaar te weten.
succes er mee

groetjes geluk 1

Terug
Bovenaan