Oh oh verliefd! enne.....wie is mehmeh?

haha, nou als je dan ook op de grond gaat liggen spelen met de veters van m'n schoenen...misschien is dat wel wat.
Nou, nee, doe maar niet. Vertel maar even aan Kian hoe het moet, dat vind ik ook goed.
Maar thanx voor het aanbod!

Nou ik lig vaak op de grond tegenwoordig, maar om nou met jouw veters te gaan spelen...

Goed, hier komt-ie:

KIAN, NOU MOET JE EENS GOED NAAR JE TANTE ELLEN LUISTEREN.....
DIT IS JOUW MA   MA! DUS: MA   MA
EN ACHTER ELKAAR IS HET: MAMA!
ZEG MAAR NA: MAMA
NOG EEN KEER: MAMA
GOED ZO!
WIE IS DAT? MAMA
JA! NOG EEN KEER: MAMA

Nou, volgens mij gaat het hartstikke goed!
Binnenkort zegt hij alleen nog maar Mama, mama, mama, maaaamaaaa, mama, mammmmaaaa!

ha ha ha!

Als ik thuiskom ga ik meteen met 'm achter de pc zitten!!!! Zou het dan eindelijk!!
Trouwens het woord mama kent ie wel hoor, maar hij zegt het niet tegen mij.
Thanx voor je hulp

Hiya Mommas,

hahaha Ellen, hier gaan schaapjes BaaBaa, maar goed volgens de boekjes gaan kikkers hier "Ribbit Ribbit".......nou hoe ik ook mijn best doe, heb echt nog nooit een kikker Ribbit horen zeggen. Of deze is ook leuk, het geluid van een paard...."Neigh" (heus heb het opgezocht in het woordenboek haha het stomme is er staat in dit amerikaanse woordenboek dat het afgeleid is van het Nederlandse woord neijen...nooit van gehoord! Ben ik misschien dan toch een dom schaap? haha)

Ajuus, ilja

whahahahahahaha hoe komen we nou weer van een verliefde Max op een koe??
gekke meiden zijn jullie hoor hahahahaha

Gekke amerikanen! hahaha!
Zal neijen eens opzoeken in het woordenboek, heb er ook nog nooit van gehoord. Laat het wel even weten. Zit op dit moment, je gelooft het niet, buiten!
Grtz Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan