ohh... muggenbulten!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

het lijkt wel een plaag , echt elke avond gaan wij op muggenjacht, maar de volgende morgen zitten wij er alsnog onder, maar sophie nu ook !!!!

mn haar gezichtje zit er onder

wat gebruiken jullie voor jullie kindjes,?
enne wat gebruik je voor jezelf.

liefs tobi
ps. het lijkt er op dat ze er geen last van heeft...

Ik heb azaron voor heel het gezin gekocht maar gelukkig nog niet hoeven gebruiken.
Beetje azijn schijnt ook te werken maar dat stinkt wel.

Nou, dat vroeg ik me gister dus ook af te vragen toen ik de medicijndoos aan het doorspitten was voor de vakantie...
Bijv muggenmelk -> voor kinderen vanaf 3 jaar....

ik heb iets voor in het stopcontact (weet even de naam niet meer) en ik heb een muggenstift gekocht die je ook voor baby's mag gebruiken.
Maar toch heeft Tess ook wel een paar muggenbultjes.

Groetjes sandra

Ik heb prrrrrrikweg van VSM, dat helpt wel tegen het jeuken en de bultjes verdwijnen sneller. Verder probeer ik ze zoveel mogelijk uit huis weren, maar dat valt niet altijd mee. Julian heeft ook regelmatig een bultje op zijn gezicht of arm. Als ik de slaapkamers lucht dan zorg ik altijd dat alles tegen elkaar openstaat, omdat de muggen niet van tocht houden en dus minder snel binnen komen. Verder geen licht aan als de ramen op staan, want daar komen ze op af. Maar alle voorzorgsmaatregelen ten spijt...afgelopen weekend werd ik zelf snachts te pakken genomen...

Ik ben zelf nu bezig met een 10 daagse penecilinekuur omdat ik ben gebeten door (waarschijnlijk) een daas (zo'n dikke grijze mug) bij mijn enkel. Mijn voet is dik, rood en pijnlijk. Dat gaat op mijn onderbeen tot halverwege en het jeuken en pijlijke gevoel ging door naar mijn bovenbeen. Het werd een gigantische ontsteking. Bovendien kreeg ik er koorts bij. Ik kan gelukkig vandaag weer een beetje normaal lopen, de kuur doet haar werk! Maar soms kun je het gewoon niet voor zijn helaas!

Succes!
Ellen mv Julian

Kijk eens op www.omaweetraad.com en dan bij gezondheid/lichaamsverzorging.

Ik vind het wel een handige site en heb er al wel wat tips van gebruikt.

Half juni werd Tijs 's ochtends wakker met 6 muggebulten op 1 wang en ook nog op ieder oor 1. Dat zag er best zielig uit.
Ik heb nu citrosect van Jacob Hooy. Dat heb ik bij de DA-drogist gehaald. Dit is puur citronella, speciaal gemaakt voor baby's. Sindsdien heeft Tijs geen muggebult meer gehad. Ik heb ook prikkkkweg van VSM voor op de muggebulten, hielp bij Tijs wel goed tegen de jeuk.

Groetjes,
mama van Tijs

hey wat lastig he
wij hebben horren voor onze ramen.ku je zo open en dicht doen.
nergens last van!
mischien een tip?
gr piewie

Terug
Bovenaan