ohh... muggenbulten!!!

haha, als ik 'oma' moet geloven kun je er ongeveer alles opsmeren en de jeuk is weg!
Maar wel een handige site denk ik. Als je even niet weg kan naar de apotheek ofzo...
Liefs Nelleke

ik doe er helemaal niets aan eigenlijk, het ziet er wel sneu uit bij die kleintjes maar het lijkt alsof ze er helemaal niets van merken. Als Milo een muggenbult heeft krabt hij er nooit aan. Al dat chemische spul lijkt mij niet heel erg fijn voor een babyhuidje dus ik vind het wel best. Heb je aan een klamboe gedacht? Misschien helpt dat wat. En veel op jacht gaan  Misschien is het een tip om zo'n blauwe lamp te kopen, weet eigenlijk niet of die dingen te krijgen zijn in NL maar in zuid europa zie je ze ook veel, weet je wat ik bedoel? De muggen vliegen daarin en ze zijn op slag dood. Niet erg diervriendelijk maar wel ideaal!

Hallo,

Wij hadden voor dat Jente er was al veel last van muggen! Wij hebben nu boven op zijn en onze slaapkamer van die plakgaas voor de ramen geplakt.
We hebben nu veel minder last van muggen, wel kijken we elke avond de kamers door met de elektrische vliegenmepper en dat werk tot nu toe gelukkig erg goed.

Voor op vakantie had ik een klamboe gekocht, werkte gelukkig nog erg goed want Jente ging nog niet zitten of staan in bed!

Groetjes Fennie en Jente

Bij ons help dat apparaatje met die pieptoon heel erg goed.
Dat stop je in het stopcontact
Sinds we dat hebben nooit meer last van muggen

Liefs Ilse mv Danique

We hebben overal raamhorren en daardoor dit jaar pas 1 mug op onze slaapkamer gehad...(waarom moeten die beesten mij altijd hebben????????). Ik slaap niet voordat dat beest gekilled is........Op vakantie nemen we de (nieuwe) muggensteker mee, dat werkte in juni bij het weekend weg ook goed...Alleen zit die stekker nog in het huisje ( ik vergeet echt overal wat!)

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

heh, ik was er eigenlijk al bang voor dat woest om je heen maaien met je armen en flink schelden en mopperen niet voldoende was.... ach nou ja, dan maar een bultje meer om te krabben.... het wordt vast wel weer een keer weer winter.... dan gaan ze allemaal.... op reis.

hihihi

Terug
Bovenaan