ohh wat mis ik der toch

hoi hoi

bedankt allemaal voor jullie berichtjes

@reisa tnx en ja ik bedoel eigenlijk meer dat ik als ik snachts door de huiskamer loop mama in een keer zie zitten op de plek waar ze altijd zat tsss ja ik snap het ook niet waarom ik aan die dingen denk maar het wilt er helaas niet uit die stomme gedachten,ik ben nu heel veel bij me vader om hem te helpen met het zorgen voor huishouden enzo koken en noem maar op maar op haar kamer durfde ik steeds niet te komen want telkens als ik het bed zie dan zie ik me moeder weer voor me hoe ze daar lag zo stil en koudmaar helaas doe je er weinig aan,raar kan het allemaal gaan he.....
voor jou zal deze maand ook zeker moeilijk zijn he.wij allemaal al zonder moeder gemene wereld waar we in leven

hoi Patricia,

Ik kan niet uit ervaring spreken maar snap wel dat dit nog lang niet over is.
Ik denk inderdaad gooi het eruit en hoop dat je steun hebt aan alle mensen
om je heen. En ik dacht nog maar misschien is dit onzin ik heb dit namelijk nooit mee gemaakt maar mischien kun je die beelden van je moeder proberen een positieve lading te geven waardoor je er mischien juist een mooie herinnering van kan maken.
bv hoe je moeder met caithlyne speelde op de bank. Nou ja ik hoop dat je er iets aan hebt wens je in ieder geval veel sterkte

groeten czaar

Hey Paticia,

Ook ik spreek (gelukkig) niet uit ervaring, maar ik moet er niet aan denken hoe het leven zou zijn zonder mijn moeder. Ik wil je dan ook  HEEEEEEL veel sterkte wensen! Als je je hart wil luchten schrijf je het hier maar op! Het is absoluut belangrijk om er over te praten/schrijven. Krop het niet op en huil maar lekker!

Ik denk aan je!
Dikke kus Trudi

Hoi patricia,

Nou meid, lucht je hart maar hoor. Wij luisteren/lezen wel met z'n allen.
Ik kan me alleen maar voorstellen hoe moeilijk het moet zijn voor je.
Wou je heeel veel sterkte wensen.

Dikke  voor jou meid

Liefs marielle

Hey Patricia,

We leven echt met je mee, kan me niet voorstellen wat ik zou doen als ik mijn moeder kwijt was, mijne is 54 maar 2 jaar ouder dan de jouwe toch?? Zo jong, je mag daar echt verdriet om hebben, dat kan toch niet anders!
Misschien kun je iets er mee doen, al haar bekende, vrienden en familie vragen om een leuke herindering op te schrijven, is ook een mooi geschenk voor je kleine en je ongeboren wondertje! Zo van kijk zo zagen de mensen jullie oma!

Heel veel sterkte en een dikke   MJ

Hey meis,

Wil je heeel veel sterkte wensen. Laat het er maar lekker uitkomen. Hoe moeilijk dat soms ook is! En dat van de "angst" in het donker ken ik wel. Heb ik ook altijd als er een dierbaar iemand overleden is. Maar bij mij wordt vanzelf wel weer minder.
Kan helaas niet meer voor je betekenen dan je heel veel sterkte te wensen!!!
Liefs,
Karlien

Terug
Bovenaan