ohhhh.. sophie is verkouden.....

hallo

nadat papa verkouden is geworden en vervolgens mij heeft aangestoken is nu sophie aan de beurt....

ohhh het is zo sneu..........af en toe van die hele kleine hoestjes.....en dan weer flink niezen......met heerlijke snottebellen...

vind dat wel erg sneu hoor zo'n klein ding een beetje ziekjes........

ze drink redelijk en heeft ook geen verhoging.. dus ik hoop dat het niet erger wordt en dat ze gauw weer helemaal beter is......

liefs tobi.

hoi hoi

ja dat heeft ze heel goed gedaan.......ze lag heel teverden om haar heen te kijken al die tijd en deed alle testjes ed heel goed....( hahaha trotse mama)  

en toen kwamen de prikje.....huilen natuurlijke en een heel rood hoofd maar binnen 5 min was het over en toen kwam er natuurlijk weer een.......weer huilen maar nu was ze eigenlijk nog sneller stil...( dappere meid).

na die tijd weinig tot geen last van de prikjes.. ze was alleen wat jengeleig en wilde niet in haar bedje slapen, dus heeft ze heerlijk bij ons gelegen en hebben we haar vertroeteld........   sávonds bij het na bed gaan wel wat verhoging   38.1 dus even zetpil gezet.. en vanacht 2 keer wakker geweest maar nadat ik weer een aai over haar bol had gegeven en haar speentje weer in haar mondje had gedaan sliep ze weer verder...

nu geen verhoging meer..

dus al met al is het heel goed gegaan

en ik vond het ook niet echt erg... ja ze vind het sneu dat ze huilen maar ik ben wel zo realisitisch dat ik weet dat ze het nodig hebben en dat het zo weer over is.....\

ik vind die krampjes die ze had veel maar dan ook veel erger om te zien....

liefs tobi

Ja van dat prikje weet je dat het snel over gaat, maar die krampjes weet je vaak niet wat je eraan kan doen. heb ik ook hoor. gelukkig heeft maarten helemaal geen last van zijn prikje gehad, maar goed ik had hem dan ook paracetamol gegeven 45 minuten voor het prikje (was een tip van een bevriende kinderarts). Maarten heeft alleen veel geslapen.

groetjes Pauline

Mijn moppie is ook zo verkouden. Dus wanneer ze niest.. ik vlug die snotjes wegpakken want anders 'zuigt' ze die weer mee naar binnen. Ik vind het echt zielig.

Terug
Bovenaan