ohhhh.. sophie is verkouden.....

heey

nou sophietje is nog steeds verkouden en het hoestje lijkt wel wat voller te worden....(loszittende hoest)

ze heeft geen koorts en drinkt redelijk...

wanneer bel je hiervoor de huisarts?

ik vind het nu nog niet echt nodig, ,maar heb er ook geen ervaring mee.......

enne welke middeltjes gebruiken jullie?

liefs tobi

Finn is ook verkouden. Ik geef 'm sinds gisteren 2 keer per dag zo'n neusspraytje om beter te kunnen ademen en ik heb een doorgesneden ui onder z'n bedje gelegd. (Volgens mijn schoonmoeder is dat DE oplossing tegen verkoudheid).

Hij is ook veel jammeriger en huilt veel meer dan normaal. Maar aangezien ie nu 12 weken is kan het ook weer een sprongetje zijn.

Ik ben gisteren zelfs met 'm naar de dokter geweest omdat ie maar bleef brullen. Zelf een flesje kreeg 'm niet rustig. En de nacht ervoor werd ie ook steeds huilend wakker. Ik was bang dat ie een oorontsteking had ofzo.
Toen ik in de auto stapte was ie gelijk stil (ohoh) en bij de dokter aangekomen was het weer lachen gieren brullen geblazen. Vooral toen ik 'm moest uitkleden kraaide ie van plezier. Grrrr.... De dokter heeft z'n oortjes en keeltje bekeken en z'n hartje en longen beluisterd maar er was niks aan de hand. Dus een flinke aanval van aanstelleritis!
Gelukkig maar, want als 'm echt iets had gemankeerd.......

Succes met je snottebelletje.

Tessie

Terug
Bovenaan