oja nog een vraag, over de laatste voeding!

Jasmijn heeft nu al een aantal dagen dat ze de fles van 22:00 niet meer lijkt te willen. het duurt nu weer ontzettend lang dat ze em leeg heeft en valt steeds weer in slaap.

is dit een teken dat de laatste fles bijna  vervroegd kan worden?

liefs Wilma en Jasmijn 15wk+3d

hoi,hoi,
Als ik jouw was zou ik het gewoon proberen. Als ze de rest van de dag gewoon goed drinkt. Evi drinkt gewoon heel slecht en wil de fles van 22.00 eigenlijk ook niet, maar ja dat moet van mama hihihi.
Het zou fijn als Evi beter ging drinken dan kan die fles er lekker af.

groetjes Sonja

O  ze zit al op 4 voedingen, das lekker. Gewoon eerder geven, dan zie je van zelf hoe het gaat. Waarschijnlijk slaapt dan gewoon net als anders.
Ben benieuwd hoe het gaat, laat je het eens weten?

succes groetjes Sonja

hoi wilma
hoelaat krijgt jasmijn de een na laatste dan?en hoelaat begin je de dag?
boas krijgt voor t slapen gaan om 19 uur de een na laatste fles.ik merk nu wel aan hem dat hij de laatste(5e) om 22 uur eigenlijk wel kan missen.hij drinkt hem wel leeg,maar slaapt vervolgens tot 10 uur!ik ga nu invoeren om 19 uur de laatste en om 7 uur de eerste weer.wel jammer van mn uitslapen maar dat gaat straks toch ook een keer over.
je zou de laatste fles gewoon voor t slapen gaan kunnen geven.maar op deze leeftijd moeten ze dan wel 12 uur later weer(vind ik).

hoi kari!

jasmijn krijgt om de volgende tijden voeding:

6:00
12:00
15:00 fruithapje
17:00
en 22:00, en deze fles gaat er de laatste dagen erg moeizaam in, speelt maar wat met de fles, wil halverwege al stoppen en valt steeds in slaap.

dus ik dacht misschien die fles naar 19:00 of 19:30?? als ze dan weer gewoon om 6:00 komt zitten er dan ook niet meer dan 12 uren tussen!

liefs Wilma

Terug
Bovenaan