oja nog een vraag, over de laatste voeding!

hahaha, ja goed ik zal jasmijn wel even stuuren hahahahah!

ja jasmijn kreeg toen vanaf haar geboorte haar voeding om de vier uren.
jasmijn kan heel goed zolang zonder voeding!

en zelfs als jasmijn een hele nacht heeft geslapen is ze om 6:00 niet hongerig!
en ik moet haar zometeen wakker maken voor de fles van 12:00

ik denk dat ik het vanavond maar eens uit ga proberen!

liefs mij

Hoi Wilma,

Wat goed zeg, nu al vier flessen. maar zit er dan niet te lange tijd tussen?? Mijn zoontje is nu ruim 16 weken en ik mag van het cb niet meer dan 4 uur tussen laten zitten tussen twee flessen. Hij krijgt om 7-11-15-19-23. Drinkt 4 x 200 en 1 x 150.

Als hij ´s morgens wakker wordt heeft hij ook niet gelijk honger. Dat was bij mijn eerste wel andere koek, zo merk je echt verschil met die twee.

Gr. Jeannette

mv thomas 29-2-2004 en Wesley 19-1-2007

hoi

zo zie je maar elk cb is anders
hier zeggen ze dat er best wel 5 uur tussen mag zitten (14 weken)
als ze goed blijven groeien en plassen is het prima
ook de kinderarts zei dit

op mn werk (kdv) is een baby van 13 weken en die drinkt al weken borstvoeding om de 5 uur!de moeder heeft op advies van het cb geprobeerd om haar om de 3 uur aan te leggen maar ze drinkt gewoon niet.ze werd ook al heel raar aangekeken toen ze na 8 weken vroeg wanneer ze regeldagen kregen,want daar zag ze zo tegenop.bij haar was een regeldag 1 keer in de zoveeltijd snachts een keer meer komen.als ze goed groeien is dat prima toch.zou ik er ook niet moeilijk over doen.ik probeer boas nu te leren dat wakker niet meteen eten is.hij werd om 13 uur wakker en het is pas om 13:30 etenstijd.vorige keren was het vanaf het ontwaken tot de fles jammeren soms zelfs brullen,dus gaf ik m toch maar eerder want kennelijk had meneer toch echt reuzehonger.maar er zit vooruitgang in,hij ligt al een half uur heerlijk te spelen in de box.bravo boas!
ben benieuwd hoe jasmijn het vanavond doet wilma!
groetjes kari

mijn cb doet er idd ook niet moeilijk over! en Jasmijn groeit idd heel goed!
jasmijn heeft nog nooit voeding bijvoorbeeld om de drie uren gehad!

en ik hoef jasmijn ook niet eerder voeding te geven want dan drinkt ze de fles niet leeg!

en ze krijgt s'middags ook fruithapje en een klein lesje met een beetje diksap!

Jasmijn krijgt al een hele tijd 4 flessen en dan 180 cc water!

ja ben ook benieuwd hoe het vanavond gaat!
ik laat het wel even weten ok?

doei

Terug
Bovenaan