OJEE HELP

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden

Ik heb het helemaal gehad. Eerst Milton met waterpokken nou heeft mijn man en Shanice het ook.
Mijn man is er heel ziek van ik vind het gewoon eng maar Shanice nog niet en ik hoop dat het ook zo blijft.
Iedereen roep dan hebben ze het maar gehad maar ze vergeten een ding dat er ook mensen zijn die risico lopen waarbij het wel kwaad kan zoals mijn man. We moeten de koorts zoveel mogelijk onderdrukken en we moeten heel alert blijven dat het niet boven de 41 graden kom.
En aanstaande dinsdag komen ze een andere vloer leggen en we hebben veel voorwerk en geen hulp ik weet het echt niet meer.

groetjes lisette

jeetje meid,

Dit is echt heel erg vervelend.

Bij kleine meid kan het niet zoveel kwaad.

Maar hou je man goed in de gaten als je het niet vertrouw gewoon te huisartsenpost bellen hoor.

En die vloer snap dat het moet gebeuren maar je man en kids zijn  nu belangrijker.
In het ergste geval die vloerleggen verzetten.

je kan nu niet en je man en kleine meid in de gaten houden en de vloer voorbereiden.

Nou ik wens je veel succes en sterkte.

Hou ons op de hoogte hoe het verder gaat.

Gr Lique

Hier ook waterpokken. Emma zit echt helemaal onder. Renske heeft het nog niet, maar ze is wel huilerig. Ik verwacht wel dat ze het krijgt.
Vannacht nauwelijks geslapen, Emma had koorts en veel jeuk. Pas rond half 5 viel ze in slaap. Ook mijn man heeft nog geen waterpokken gehad. Ik hoop maar dat we er goed doorheen komen.
Sterkte, ik hoop dat iedereen snel opknapt!

hoi Lisette,

hoe gaat het nu met je man en dochter?

Gr Lique

Dank jullie wel voor de medeleven het gaat met mijn man gelukkig weer helemaal goed hij is vandaag voor het eerst weer gaan werken. De vloer is gelegd dat hebben we toch nog met zijn tweeen kunnen doen Van Donderdag tot zondag heeft hij heel veel koorts gehad maar hij had speciale tabletten van de ha gehad en veel paracetamol om de 4 uur twee hij moest de koorts zien te onderdrukken. Ik ben wel bang geweest maar het is gelukkig helemaal goed gekomen. Shanice heeft niet zoveel wel wat meer rond haar geslachtsdeel een paar op haar hoofdje en armpje en dat is het. Ik hoop dat we het nou gehad hebben. Reisa hoe is het nou met jullie?

groetjes lisette

Tot nu toe heeft alleen Emma het gehad. Ze is nu weer beter. Ze is ongeveer 4 dagen, maar vooral nachten, ziek geweest. Haar hele rug zat onder, haar buik iets minder, veel in haar gezicht en ook op haar schaamlippen. Gelukkig heeft ze weinig gekrabt.
Renske heeft tot nu toe niets en manlief ook niet. Maar als Emma ze aangestoken heeft dan zullen ze morgen tot zondag ziek worden.
Ik wacht nog even af.
Fijn dat het bij jullie achter de rug is!!! En dat de vloer gelegd is!!!

Oh gelukkig dat het beter gaat met jou man want voor kinderen is het niet erg maar voor volwassenen wel.

Liefs
Vanesca

Renske heeft sinds vandaag ook waterpokken. Nou had ze vandaag een afspraak bij de oogarts, maar die krijg ik niet te pakken.

Terug
Bovenaan