OJEE HELP

Ze mag gewoon naar de oogarts, gelukkig. Anders kon ze pas op 22 september, lang leve de wachtlijsten!!!!! En nu is ze nog vrolijk, koortsvrij aan het spelen, anders zou ik niet gaan.

quote: reisa reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-06-2009 09:34:56'));

Ze mag gewoon naar de oogarts, gelukkig. Anders kon ze pas op 22 september, lang leve de wachtlijsten!!!!! En nu is ze nog vrolijk, koortsvrij aan het spelen, anders zou ik niet gaan.

Hallo Reisa

Rot he is zij de jongste heeft ze er veel bij shanice stelde het niet zoveel voor vergeleken milton en zijn vader.
Shanice is er ook niet ziek van geweest gelukkig dat je mag want inderdaad het liefst zo snel mogelijk. Milton is maandag voor het laatst bij het CB geweest voor zijn prik van 3 jaar en 9mnd die heeft ook wel wat verhoging gehad op dinsdag .
Hoe is het trouwens met je man ?
sterkte
groetjes lisette

Inmiddels zit ze flink onder en er komen er nog steeds veel bij. Vooral op haar hoofd, onder haar haar. En ook in haar lies en kruis is het heel erg. Ze heeft het flink. Eind van de middag begon ze koorts te krijgen en na het avondeten was ze echt beroerd. Ik maak me op voor een stevige nacht!!!!
Mijn man heeft nog niets, maar moet wel veel niesen en is verkouden. En daar begint het mee. Ik hoop niet dat hij het nu krijgt, zondag vieren we zijn verjaardag met een bbq en dat zou dan niet door kunnen gaan. Aan de andere kant. Het weekend daarop gaan we kamperen op Duinrell met de hele familie en dan moet hij ook niet ziek zijn!!!!
Nou ja, eerst Renske maar. Gelukkig duren waterpokken niet lang.

Ojee   stuur hem zo snel mogelijk naar de huisarts er zijn tabletjes en mijn man moest om de 4 uur paracetamol nemen 2 stuks van 500 gram om de koorts zoveel mogelijk te onderdrukken. Hij heeft het donderdag gekregen en hij heeft zondag al veel in de woning gedaan omdat ze de vloer dinsdags kwamen leggen kon ook niet meer afzeggen en hij is woensdags weer gaan werken. Hij heeft zelfs zijn praktijkexamen nog gedaan op donderdag en vrijdag toen hij zo ziek was. Echt waar het is een bikkel.
Hoe is je nacht geweest hier vreselijk ondanks geen zieke maar Shanice schreeuwt de hele boel bij elkaar en is heel erg dwingend was wakker geworden van een vieze luier dus ik heb niet mogen slapen ben gebrokenpff. Ziek zijn komt nooit uit hebben we allemaal geen tijd voor maar alvast gefeliciteerd met je man zijn verjaardag en ik hoop voor jullie dat het allemaal gaat meevallen heel veel sterkte . Kom je ook op de hyves?

groetjes lisette

De nacht was echt verschrikkelijk en duurde zo lang!!! Renske heeft zo gekrijst dat Emma wakker werd, hadden we er twee die rondliepen. Ze had zo'n jeuk, echt heel zielig. Halverwege de nacht zijn we om de beurt met haar buiten gaan wandelen, dan was ze stil. En dan viel ze in slaap, sliep in de kinderwagen een uurtje verder en dan weer wakker en krijsen, dus maar weer wandelen. Vandaag met vlagen weer heel hard huilen. Ik hoop dat ze zich snel beter voelt.

Terug
Bovenaan