nou,morgen word me het dagje wel.mijn man word morgen geopereerd en boas gaat naar oma.nu moest mijn man vandaag bellen hoelaat hij opgenomen moet worden.welja..kwart voor 8!ik word spontaan nerveus.ik moet spullen pakken voor mijn man en voor boas.ik wil van te voren de flessen klaarmaken want ik ben bang dat daar anders iets mee mis gaat(niet dat mn moeder achterlijk is,maar toch...)en het liefst zou ik en de kinderwagen en de wipstoel meenemen,of overdrijf ik nou?ik sta ws om 5 uur al naast mn bed en breng hem een half uur te vroeg weg zodat ik niet overhaast weg hoef.en wanneer moet mn ventje nou drinken?normaal drinkt hij rond 7 uur/half 8.als ik hem nu eerder geef kom ik savonds veel te vroeg uit.en als boas dan bij oma in goede handen is moet ik mijn man in het ziekenhuis achterlaten.ik vind het zo flauw dat ik niet bij hem mag blijven tot hij onder narcose gaat/is.als ik onder het mes zou moeten krijgen ze mij echt niet onder zeil zonder mn man aan mn zij.het is toch al niks voor mij,dat medische gedoe.ik ga al over de zeik als ik een prikje moet.en dat ze mn man pijn gaan doen vind ik ook vreselijk.hij kan er zelf gelukkig goed tegen.als ze met hem bezig zijn ga ik even de stad in.hopelijk kan ik mezelf dan even afleiden en maak ik me niet teveel zorgen om mijn beide mannen.
bah,wat een dag word dat.ik moet bijna huilen.hopelijk is het allemaal snel achter de rug en heeft boas goeie zin bij oma.ze wou hem ook meenemen naar een verjaardag.ik heb zoiets van:laat ze maar doen,ze heeft zelf ook kinderen gehad dus ze weet heus wel wat ze er mee aan moet.en zelf nemen we hem ook overal mee naar toe dus zeggen dat het te onrustig voor hem zou zijn is ook onredelijk.
gaat t ooit wennen,je kind aan een ander overlaten?
bah,wat een dag word dat.ik moet bijna huilen.hopelijk is het allemaal snel achter de rug en heeft boas goeie zin bij oma.ze wou hem ook meenemen naar een verjaardag.ik heb zoiets van:laat ze maar doen,ze heeft zelf ook kinderen gehad dus ze weet heus wel wat ze er mee aan moet.en zelf nemen we hem ook overal mee naar toe dus zeggen dat het te onrustig voor hem zou zijn is ook onredelijk.
gaat t ooit wennen,je kind aan een ander overlaten?