ojee,morgen spannend dagje

nou,morgen word me het dagje wel.mijn man word morgen geopereerd en boas gaat naar oma.nu moest mijn man vandaag bellen hoelaat hij opgenomen moet worden.welja..kwart voor 8!ik word spontaan nerveus.ik moet spullen pakken voor mijn man en voor boas.ik wil van te voren de flessen klaarmaken want ik ben bang dat daar anders iets mee mis gaat(niet dat mn moeder achterlijk is,maar toch...)en het liefst zou ik en de kinderwagen en de wipstoel meenemen,of overdrijf ik nou?ik sta ws om 5 uur al naast mn bed en breng hem een half uur te vroeg weg zodat ik niet overhaast weg hoef.en wanneer moet mn ventje nou drinken?normaal drinkt hij rond 7 uur/half 8.als ik hem nu eerder geef kom ik savonds veel te vroeg uit.en als boas dan bij oma in goede handen is moet ik mijn man in het ziekenhuis achterlaten.ik vind het zo flauw dat ik niet bij hem mag blijven tot hij onder narcose gaat/is.als ik onder het mes zou moeten krijgen ze mij echt niet onder zeil zonder mn man aan mn zij.het is toch al niks voor mij,dat medische gedoe.ik ga al over de zeik als ik een prikje moet.en dat ze mn man pijn gaan doen vind ik ook vreselijk.hij kan er zelf gelukkig goed tegen.als ze met hem bezig zijn ga ik even de stad in.hopelijk kan ik mezelf dan even afleiden en maak ik me niet teveel zorgen om mijn beide mannen.
bah,wat een dag word dat.ik moet bijna huilen.hopelijk is het allemaal snel achter de rug en heeft boas goeie zin bij oma.ze wou hem ook meenemen naar een verjaardag.ik heb zoiets van:laat ze maar doen,ze heeft zelf ook kinderen gehad dus ze weet  heus wel wat ze er mee aan moet.en zelf nemen we hem ook overal mee naar toe dus zeggen dat het te onrustig voor hem zou zijn is ook onredelijk.
gaat t ooit wennen,je kind aan een ander overlaten?

hoi kari,

ik kan me je zorgen helemaal voorstellen! ik wil je in ieder geval heel veel sterkte en succes wensen morgen en ik hoop dat alles goed gaat.
mijn schoonouders gaan zaterdag voor het eerst oppassen als wij naar een feest gaan, dan denk ik ook steeds: als ze het maar goed doen... maar ja mijn man is ook groot geworden en mijn schoonmoeder is zelfs gezinsverzorgster. maar toch: ik denk ook dat alleen ik goed voor haar kan zorgen.....
nogmaals veel sterkte en het gaat vast allemaal goed!

groetjes,
daphne

Hoi Kari,  dat wordt inderdaad een spannend dagje morgen!!!
Ik ken het gevoel van alles goed plannen van te voren, maar je zult zien dat
het dan toch meestal anders loopt, maar wel goed.
Ik kom best vaak bij mijn moeder, en dan lijkt het wel een uitdragerij...
We hebben een grote auto, maar die zit dan helemaal vol!!!
Kinderwagenonderstel, de bak, een belachelijk volle tas, volgens mij kunnen we dan
wel een maand wegblijven, de hond op de achterbank en natuurlijk Fenna en mezelf!
Dus...als jij je wipstoeltje mee wilt nemen zou ik dat altijd doen!

Ik wens jou en je man natuurlijk!! veel sterkte morgen, en het komt allemaal
hartstikke goed hoor!!

Hoi Kari,

Jeetje, wat een gedoe allemaal. Ik zal aan je denken morgen! Maar je zult zien dat het allemaal goed gaat. En gewoon lekker van alles meegeven voor Boas hoor! Het staat misschien wat maf, maar je maakt het voor oma dan wel een stuk makkelijker en voor Boas zijn wat vertrouwde spullen ook wel fijn.

Veel sterkte, ook voor je mannetje!

Eveline

Hee Kari,
Ik ben nu bijna 3 weken aan het werk en vind het ook nog moeilijk om Evi weg te brengen. En elke keer is het hartstikke goed gegaan. Toch heb ik het elke keer weer moeilijk. Neem alles maar lekker mee voor Boas, is voor hem ook wel fijn. Ik sjouw ook van alles mee.
Ik zal morgen aan je denken en wens je man maar sterkte.
Komt allemaal goed!!

groetjes Sonja

Hoi Kari,

ik zal morgen voor je duimen en ik hoop dat alles snel weer in orde komt met je man. Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt (mijn man werd een paar jaar geleden aan zijn oog geopereerd en ik hed het niet meer), maar probeer er op te vertrouwen dat alles goed komt! Ik hoop dat je een beetje afleiding kunt vinden in de stad. Wat Boas betreft, ik had van de week hetzelfde met Laura. Die bleef even bij mijn moeder terwijl ik winkelde en ik wilde even bellen hoe het ging. Lag de telefoon eruit! Nou ja, onze moeders hebben ons ook groot gekregen, dus lukte het mij nog een uur om niet in de auto te springen. Ik denk niet dat het ooit went, want daarna reed ik zsm naar huis om te zien dat alles goed ging. Morgen gaat weer voorbij en ik hoop voor je dat je je er een beetje doorheen kan slaan.

Liefs Ilona

Nou Kari, wel een volle en drukke en spannende dag zo zeg. Ik hoop dat het allemaal goed loopt. Zal vast wel.
Probeer even goed niet te veel te stressen. Als je het goed plant lukt het gewoon.
Beterschap voor je man.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan