ojee,morgen spannend dagje

bedankt allemaal!!ik heb 2 tassen volgepakt.1 voor mn man met alles erin wat hij eventueel nodig zou kunnen hebben en 1 voor boas met het zelfde verhaal.mn man grapte al;o,leuk,waar gaan we naartoe op vakantie?
en de hele inboedel gaat ook lekker mee.schommelstoel,kinderwagen,muziekmobiel...
ik ga vroeg naar bed en vroeg weer op.boas slaapt nu gelukkig al.is die morgen ook uitgerust.
groetjes kari

Hoi Kari,

Tjee, spannend zeg! 't Is op zich al hartstikke spannend dat je man wordt geopereerd en dan ook nog je kleine man wegbrengen....
Ik vond dat ook erg moeilijk om dat uit handen te geven, maar ik moet zeggen dat het me steeds beter afgaat. Je moet trouwens gewoon alles meegeven wat jij wilt hoor, als dat jou nou een beter gevoel geeft, gewoon doen, doe ik ook nog steeds, kinderwagen mee, wippertje, schommelstoel.... de hele mikmak....  Hele volksverhuizing altijd, hihi.
Nou, ik wens jou en je man veel sterkte morgen en ik zal aan je denken!

groetje van angela, mv chris

Hoi Kari,

Heel veel sterkte morgen, dat wordt erg spannend!
En maak je vooral niet druk, als ik een middag op bezoek gaat er al een halve volksverhuizing mee! Reiswieg cq kinderwagen, speeltjes, kleertjes, luiertas... Het ìs alleen maar prettig om alles bij de hand te hebben, niet?

Groetjes, Karin
Mama van Christian (8 weken)

Hoi Kari,

Hoe is het vandaag gegaan met je twee mannetjes? Hopelijk is de operatie goed verlopen en is Boas goed door oma verzorgd en verwend. En ook niet onbelangrijk: hoe voel jij je na zo'n zware dag?

Groetjes,
Dionne

hoi,
goed geduimt eveline
het ging allemaal goed vandaag.boas heeft het super naar zn zin bij oma,slaapt goed,alle flessen leeg en om de 4 uur! terwijl hij dat thuis amper haalt.ik laat hem nog even daar.ben nu even thuis en ga zo weer naar mijn man.ik ben wel gebroken hoor.om kwart voor 6 opgestaan,om 7 uur met de halve babywinkel boas bij opa en oma gebracht,in het ziekenhuis moesten we na de intake een uurtje wachten en toen kwamen ze mn man halen en toen ging het opeens even heel snel en voor ik er erg in had stond ik naar een dichtgevallen klapdeur van de ok te staren.eenmaal in de stad heb ik best lekker geshopt,toch nog 2 uurtjes zoet geweest.toen terug naar het ziekenhuis en na een half uurtje wachten in t restaurant belde mn man zelf al dat ie weer op de kamer was.gelukkig had hij niet veel pijn en was t allemaal goed gegaan.na een paar uurtjes ben ik weer naar mn ouders gegaan om te kijken hoe t met boas ging.nou,super dus.dus ik laat m nog even daar en ga nu weer naar mn mannetje in t ziekenhuis en dan mn andere mannetje weer ophalen.
bedankt voor jullie medeleven!!
groetjes kari

Terug
Bovenaan