OJEE

Milton kan bijna niet lopen hij heeft pijn in zijn benen.Ik ben bang dat het toch nog van het ongeluk is.Ik moet die vent niet meer tegenkomen ik doe hem wat echt waar. Ik moest het even van mij afschrijven ik ben zo kwaad mijn vader is ook 24 jaar geleden doodgereden en die vent heeft ook nooit straf gehad.

hey meis

ga even met milton naar de dokter toe.
misschien hebben zijn spieren toch wel een klap gehad van de val.

ja logisch, dat je die vent niet hoeft te zien, die zou ik ook wurgen!!! stelletje klootzakken (sorry) zijn er hier toch op de wereld he. geef je je kind t goede voorbeeld door op de stoep te blijven, is er een of andere randdebiel die op de stoep gaat fietsen :mad:

heel veel sterkte met milton!
hopelijk is er niks ergs aan de hand, maar ik zou t toch maar even na laten kijken voor de zekerheid.

liefs, do

Dank je Do
We zijn al bij de ha geweest hij heeft een fikse griep te pakken hij heeft hoge koorts en hij heeft lopen spugen. Echt heel zielig mijn zus is ook gelijk gekomen gelukkig en geprobeerd of de ha zelf kon komen maar nee hoor belachelijk dus want bij Milton moeten we extra alert wezen vanwege zijn astma. Ik was bang voor longontsteking maar gelukkig niet hij is echt zielig . Mijn zus heeft Shanice meegenomen zodat ik zelf ook ziek me met Milton kan bemoeien hij ligt nou lekker te slapen op de bank. Morgen hebben we juist Shanice de feest balen hoor maar ja het is bij ons toch nooit zo druk dat scheelt.
Maar die vent vergeet ik niet ik heb er zelf nachtmerries van ik heb telkens dat beeld voor mij hoe hard milton viel en onder die fiets kwam.

Hoi Lisette.

Ik heb even terug moeten lezen eer ik wist wat je bedoelde met het ongeluk, maar jeetje, wat zullen jullie geschrokken zijn!
Het kan een combi zijn van het ongeluk en de griep die hij heeft waardoor zijn spieren pijn doen.
Hou het in de gaten en zodra je gevoel zegt dat het niet goed is, meteen contact opnemen met de dokter.

Sterkte en beterschap.

Liefs Monica

Hoi Lisette.

Ik heb even terug moeten lezen eer ik wist wat je bedoelde met het ongeluk, maar jeetje, wat zullen jullie geschrokken zijn!
Het kan een combi zijn van het ongeluk en de griep die hij heeft waardoor zijn spieren pijn doen.
Hou het in de gaten en zodra je gevoel zegt dat het niet goed is, meteen contact opnemen met de dokter.

Sterkte en beterschap.

Liefs Monica

Hoi Lisette.

Sterkte en beterschap.

Liefs Monica

Hoi Lisette.

Sterkte en beterschap.

Liefs Monica

Terug
Bovenaan