OJEE

Monica dank je wel voor je reactie het gaat nou gelukkig weer goed met hem blij toe.
Met dat ongeluk zijn we zeker geschrokken Milton zei net tegen mij dom he mama dat ik niet bij jou ben gebleven ik zeg nee jongen het is niet jouw schuld die man mag daar niet fietsen en gelukkig zag mama het daarom wil mama dat je bij haar blijft dat als er iets gebeurt ik er gelijk voor jullie ben.

Hallo Marina

Dank je wel lief dat je ernaar vraagt . Het gaat met Milton goed hij is vandaag weer naar school geweest en dat ging prima. Met mij gaat het goed ik zit al vanaf vanochtend ja rond dit tijdstip 2 jaar geleden gingen we naar het ziekenhuis rond half elf naar de ok en om 12.20 is mijn prinsesje gehaald.
Rond 12,40 hebben ze haar moeten reanimeren toen ze op de afdeling kwam onder de neus van mijn man en zus ging het niet goed. Er was een vrouwtje op de afdeling die vertelde ook tegen mij dat heel eng was geweest dat het wel leek of ze in een film zaten dat iedereen ging rennen en zo ze dachten echt dat ze het niet zou halen maar gelukkig is het goed gekomen. Hoe gaat het met jullie ?
groetjes lisette

Terug
Bovenaan