oke meiden dan hier mijn uitslag!!!!!!

Lieve meiden beddankt voor jullie lieve reactie ik hoop dat jullie ook snel een positieve test in handen hebben ik duim echt voor jullie!!!

Ik heb vanaag wat bloedverlies bij het afvegen  weet iemand wat dit is of heeft iemand dit meegemaakt?

Hoi ,

Is het oud bruin bloed of rood bloed.
Bruin bloed kan duiden op wat oud innestelingsbloed. Bij rood bloed weet ik het niet.

Succes Eef

Hoi Cheetah,

Wat is kleur van het bloed? Het kan verschillende oorzaken hebben, maar als ik jou was zou ik nog 1 of 2 dagen afwachten. Als het dan nog doorzet zou ik de huisarts bellen.
Misschien is het oud bloed of innestelbloed.

Suc6!

Liefs, Winnie.

ik ben erg ongerust ik zit pas in de 5de week en ik denk echt dat het misgaat. Gisteren had ik heel de dag lichtbloedverlies niet bruin maar wat rozig/rood. maar vandaag lijkt het gestopt te zijn maar het is pas 10.30 uur dus moet dat nog ff afwachten. Ik ben echt zo bang dat het mis gaat
maar ja er zit niks anders op dan afwachten.
Bedankt voor jullie reacties meiden!!

XXXXXX Cheetah

Porverdorrie meid dat is flink balen. Nu zit je natuurlijk in onzekerheid. Het hoeft natuurlijk niet meteen foute boel te zijn maar het kan helaas ook wel foute boel zijn. Ik hoop echt voor je dat het loos alarm is. Anders dinsdag meteen de vk even bellen. Sterkte!!!

ja idd erg onzeker. Het lichte bloedverlies was alleen gisteren dus gelukig heeft het niet aangehouden maar toch weet ik niet of het nou nog allemaal goed zit. het lijkt ook of de kwaaltjes minder zijn geworden  maar ja zit niks anders op dan afwachten  

groetjes Cheetah

Hey Cheetah,
ik weet heel goed dat het moeilijk is, maar wel positief blijven he.Een vriendin van mij had alle dagen bloedverlies de eerst 10 weken. En ze is intussen 5 en halve maand. En ik had maar een beetje en het ging mis. Dus bloedverlies wil niet zeggen dat het mis moet gaan. Zolang je geen harde krampen hebt, moet je echt positief blijven meid. Een goede manier om het te weten te komen of het ok is, kan je doen door je bloed te laten nemen en de hcg waarden te laten bepalen. Dit doe je twee keer, met twee dagen tussen. Gaat je hcg omhoog, dan weet je dat het nog goed gaat, en dat het waarschijnlijk innestelingsbloed is, of een adertje gesprongen. Maar ik duim alvast voor je meid. Het moet gewoon goed gaan.
Heel veel knuffels van sita

Terug
Bovenaan